מיניגולף של סוף הקיץ

אם בא לכם לעשות משהו כיפי ומגניב עד סוף החופש הגדול שהוא גם משחק, גם במזגן וגם תרבותי, לכו לשחק מיניגולף במוזיאון בת-ים לאמנות. התמונות האלה הן מפתיחת התערוכה שהייתה לפני קצת יותר מחודש. זה היה ערב משעשע למדי. למרות שהייתי יחסית גרועה במיניגולף, נהנתי מאוד להסתובב בין יצירות האמנות, לראות את האנשים נהנים ואפילו לדרוך על כמה מייצגים, כי זה מותר וזה חלק מהמשחק.

אז אם יש פה קוראים שאהבים אמנות שאפש גם לגעת בה ולחוות אותה מעבר לרק תמונה או פסל בגלריה סטרילית, זה בשבילכם וכמובן גם לילדים. אני מניחה שיש לי קוראים עם ילדים, אז קחו את זה בתור עוד משהו לעשות בחופש. וכן, זה בבת-ים, אני מגיעה לשם בעיקר בעינייני אמנות.

מרתה פירר_כל-בו_צילום גוני ריסקיןדרורה דומיני_אישור כניסה_צילום גוני ריסקין צילום גוני ריסקין (4) צילום גוני ריסקין (3) רותי דה פריס_SUPER THROUGHWAY_צילום גוני ריסקיןצילום: גוני ריסקין

IMG_1275

הכניסה למוזיאון היא ללא תשלום. השכרת ציוד הגולף עולה 10 ש”ח למשתתף. בכל יום שלישי יש טורניר מיוחד לילדים ופעילויות.

מוביי-מוזיאוני בת ים, סטרומה 6, בת ים. שעות פתיחה: ג', ה': 12:00-20:00, ו': 10:00-14:00, ש': 10:00-16:00.צילום גוני ריסקין (7)

תגובות

  1. איזה נחמד! לא ידעתי על התערוכה הזו. נשמע מעניין, אנסה לקפוץ לשם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת חמוד. המוזיאון בכלל חמוד. גם ביום שישי הקרוב יש שם שיח גלריה, טורניר מיניגולף ובירות קרות החל מ 12:00.
      ראיתי באינסטוש שלהם.

      מחק
  2. עכשיו כשאני עובדת בבת ים אין לי יותר תירוצים! חייבת לקפוץ למוזיאון. פלוס פספסתי לצערי את התאטרון רחוב בסופ"ש - אז אני מרגישה חייבת לפריפריה :-)

    השבמחק
  3. אפשר להתעכב רגע על משהו? :)

    הילדה בשמלת הטוטו! היה לזה סיבה או פשוט במקרה יצא ככה? :)

    אגב ספי, יש לך בלוגים בצד... שלא התעדכנו כבר 4 שנים. :P אני יודעת שיש לך וותק בבלוגספירה, אבל אולי כדי לעדכן? :P

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, לא יודעת למה לילדה יש חצאית טוטו. ולגבי הבלוגים, אני מעדכנת בכל פעם שאני רוצה לצרף בלוג לרשימה. תודה ואני אחשוב על זה.
      נשיקות

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!