We LOVE our Fashion Slow - חתול ושועל לובשות Tilden

אנחנו חיים בעולם שבו הכל קורה מהר, אבל לפעמים זה לא מספיק. לא שזה לא מספיק מהר, זה פשוט לא מספיק טוב. אנחנו רגילים לחשוב שהכל חייב להיות יפה, נגיש ומתאים לנו בדיוק - זה עוד צורך חיוני עבורנו. אבל האם שני הצרכים האלה, מהירות ושביעות הרצון שלנו, מתנגשים? אני מאמינה שאנחנו חיים בעולם של ערכים מתנגשים שמקשים עלינו לבחור את הדברים היקרים לנו. זה לא בהכרח רע, זה בעיקר אומר שכדאי לנו לפעמים לעצור ולחשוב מה באמת גורם לנו אושר.
באופנה, כמו בכל תחום בעולם הצריכה המודרני, יש שפע בלתי נתפס של מוצרים, ועדיין חלקנו לא מוצאים בו את עצמנו. אנחנו מנסים להתאים את הצרכים שלנו לסביבה, לאפשרויות הכלכליות שעומדות בפנינו, לערכים נוספים שעל פיהם אנחנו רוצים לחיות כמו מינימליזם אולי ועוד. חלקנו מתעמקים וחושבים על זה, בעיקר עכשיו בסוף עונת הקיץ, כאשר החנויות מתרוקנים מפריטים קיציים ומתמלאים בפריטי סתיו חורף. אני תמיד מוצאת את רגע חילופי העונות כזמן נכון לחשוב על הבחירות האופנתיות שלנו.
כל ההקדמה הזאת באה בעצם לספר את הסיפור של Tilden, מותג אופנה של בחור אמריקאי מקליפורניה שתופר בגדים בעצמו על מכונת תפירה ומכין, כי קשה לי לקרוא לזה יצור, פריטים קלאסייים עם וייב וינטאג'י, כאלה שתרגישו שנתפרו במיוחד בשבילכם, כי הוא יתפור אותם במיוחד בשבילכם.
את Tilden, כצפוי, אני ויעל פגשנו באינסטגראם, שם כל הדברים המעניינים מבחינה אופנתית קורים והוא תפר לנו את המכנסיים הקצרים, האוברול והחולצה הפרחונית ושלח לנו אותם בדואר. ההקפדה על הפרטים, הגזרות, הבדים המעט קשיחים אך הטבעיים באמת גרמו לי להרגיש מיוחדת. ההבנה שהוא בעצמו תפר את הפריטים כשחשב עליינו ושזה מתאים בול לגוף שלנו, יש לזה משמעות עמוקה עבורי. כשאני לובשת את הפריטים הייחודיים הם תמיד מעוררים עיניין ושאלות לגבי המקור שלהם, אז אני אומרת שזה מ Tilden. בימינו, כשאין לנו מספיק מידע לגבי מקור את הבגדים שלנו זה באמת יוצא דופן לדעת מי עשה אותם.
את הפריטים של Tilden אני ויעל לקחנו לטיול קטן בעיר ליד הבית בשקיעה ביום שישי. רצינו להרגיש הכי קליפורניה שאפשר במסגרת מה שיש. האור הנכון, קצר ירוק ונוף עירוני רך של שדרות בן ציון נותנים לבגדים לוק יותר מקומי, למרות שאין ספק שהם משדרים משהו בין חיים בצפון קליפורניה לחופשה בפלורידה.
מוזמנים להכיר את Tilden ואת עולמו המיוחד באינסטגראם.
האתר של Tilden כאן. הוא מספר איך הוא מיצר את הבגדים ומאיפה הוא קונה את הבדים המושלמים שממנו הוא מכין אותם.

צילומים: רן מנדלסון החתיך.
מצולמת איתי ומהממת כרגיל: יעל קימלמן.

קצת על אופנה איטית (Slow Fashion) - אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על אופנה איטית וזה מונח חדש עבורכם, אתם מוזמנים לקרוא קצת בנושא הזה בגוגל, כי כולנו שומעים רק על אופנה מהירה וזה הצד הפחות יפה של האופנה. אופנה איטית היא חזרה להתליכי יצור קלאסיים של בגדים והקפדה על תנאי עבודה, חומרים ומיזעור השפעה שלילית על הסביבה במסגרת תהליך היצור של הפריטים. באופנה איטית מקפידים על התאמה אישית ואיכות שתגרום לכם לאהוב את הבגדים שלכם יותר זמן והם גם ישארו איתכם להרבה שנים.

יופ שלשי שמח!




תגובות

  1. הוא נראה רציני הבחור האמריקאי הזה :)
    פריטים יפים כל כך וקלילים, ועוד יותר - הצילומים שלכן כמו תמיד הורסי בריאות.

    השבמחק
    תשובות
    1. טילדן, הוא מושלם והכי חמוד.
      יש לו חברים ישאלים שהולכים לתרגם לו את הפוסט. הוא גם חצי יפני, אז בכלל.

      מחק
  2. מקסים ביותר!!! הוא עשה את הבחירה הנכונה כשתפר לכן את הבגדים :) לגמרי נמאס כבר מכל הצרכנות הלא פרופרציונלית הזאת..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, בובה!
      הוי ישמח על התגובה שלך :)

      מחק
  3. ממוש מה קורה?
    מקווה שהכל בסדר
    את חסרה

    השבמחק
    תשובות
    1. הי!
      חזרתי. הכל טוב, פשוט הייתי עסוקה.

      מחק
  4. תשובות
    1. I'M BACK!
      וימשיך להיות פה כיף, אופנתי ומגניב ממש ממש בקרוב!

      מחק
  5. איזה יופי, נראה פשוט מהמם!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!