החיים ב- Wild!

הייתי בלוגרית ממש רעה, כך בטח אמור להתחיל פוסט של מישהי שלא כתבה בבלוג חודש שלם, והאמת היא שהתגעגעתי לכתוב וגם לקיום שלי בבלוג. נעדרתי כי הייתי עסוקה בסיום כתיבתה של עבודת הגמר שלי לתואר השני שעוסקת באופנת רחוב בעיר בהקשר של זהות מקומית ויצור אופנה מתחשב בסביבה. באמת שכשהתחלתי את התואר השני שלי לא היה לי מושג שאופנה תתחבר לחיי גם בהקשר האקדמי, אבל אני מניחה שכשאוהבים משהו זה מוצא את דרכו לכל חלק בחיינו.

זאת אחת הסיבות שאני ממשיכה לכתוב בבלוג הזה כל השנים. זה לא רק יומן התמונות, הבגדים והרגעים שאני רוצה לזכור, אלא שכאן מדובר גם בהתפתחות המחשבתית וגם המקצועית שלי, ואופנה או העולם האסתטי של פרטי הלבוש הוא חלק גדול מחיי, הרבה יותר גדול ממה שהתרגלתי לחשוב. זה מעבר לאהבה, חיבה, משיכה, זאת צורת חיים וגם דרך הסתכלות על הכל סביבנו, דרך מה לבשתי, למה זה מגדיר אותי, איך הבגדים שלי הם חלק ממני ואני, בלובשי אותם, חלק מהעולם.

אז עכשיו, כשהגשתי את העבודה, הנחתי את התואר השני מאחורי, האביב כאן והכל הפך רגוע לרגע קט, התיישבתי לכתוב על זה קצת בצירוף תמונות מהצילומים של הוידאו האחרון שלי ושל יעל. הוידאו החדש נקרא  Chasing the wild, ואם עוד לא ראיתם או לא נרשמתם לערוץ היוטיוב שלנו, אז זה הזמן. אז הכל קורה באביב, בזמן עם האור הכי יפה והטבע הכי מושלם, הלכנו לחפש קצת חיים פראיים בשדות השמש הרכה, הצבע הירוק הכה נדיר כי רצינו סתם להסתובב בבגדי אביב ולדמיין שאנחנו קצת במקום אחר, רחוק מהסטרס, מהעיר, מהדברים שחייבים לעשות כשצריך לעשות אותם.
אני ויעל התאהבנו בהפקה הזאת, אבל הצילומים האלה הם רק חלק קטן מהסרטון המושלם הזה:

צילום וידאו וסטילס: רן מנדלסון

הרשמו לערוץ היוטיוב שלנו, דברים יפים ומגניבים בדרך!
אנחנו גם בפייסבוק - Some like it sweet

תגובות