אתר מכירות אונליין חדש ל Sebocalm

כן, אני לגמרי חושבת שזה שווה פוסט מיוחד. כבר יותר משנה שהמוצרים של סבוקאלם תופסים נתח רציני בשגרת הטיפוח שלי ואני חושבת שהעור שלי מודה לי על כך בכל יום. אני משתמשת בקרם לחות, סרום, סבון ומי פנים ואפילו בקרם גוף, BB cream, קרם נגד שמש ובמברשת האיפור המגניבה להנחת מייק-אפ ובקרוב אנסה מוצרים חדשים נוספים, כמו מסכה אנזימית שמסקרנת אותי כבר כמה זמן.
האמת היא שמעבר למוצרים המעולים, שמחתי לגלות שהאתר נותן חוויית קניה ממש נוחה וטובה. ניתן לחפש מוצרים לפי הצרכים המיוחדים של העור שלך וכך לגלות מוצרים חדשים. הרי סבוקאלם מציעה טיפוח לעור רגיש, ולמרות שהעור שלי לא רגיש במיוחד, אני מוצאת את שהמוצרים עונים בצורה מושלמת לצרכים שלו, שזה לחות, הזנה ומראה עור מושלם. אז אפשר לחפש גם לפי צרכי העור ו גם לפי הסדרות שהחברה מ צ יעה: לעור רגיש, סדרה לאנטיאייג'ינג, לעור צעיר, לתינוקות ולגברים. ליד כל מוצר תמצאו לא מעט מידע חשוב וזה מאוד משמח שאפשר לקרוא ולהבין האם המוצר באמת עונה לצרכים של העור שלכם. ובלי שום קשר, גם סתם כיף לשוטט באתר ולרכוש מוצרים שאתם כבר מכירים. יש הנחות, צבירת כסף לקניות הבאות והטבת יום הולדת וכל הדברים הכיפיים שלא תמצאו בסופר פארם.
ביצוע הקניה באתר קלה ומהירה והמוצרים עצמם מגיעים ארוזים בקופסה מהממת, כמו שאתם רואים, עם שליח עד הבית ביום שלאחר הרכישה. הפעם החלטתי לחדש מלאים ממוצרים שלי שעומדים להיגמר, כמו קרם הלחות המעולה, מי הפנים העדינים ובעלי הריח המושלם שמריח טיפה כמו מי ורדים רכים ונעימים. החלטתי לנסות מוצר חדש - קרם נגד שמש ליום-יום. בטוחה שיהיה מוצלח כמו שאר המוצרים שאני כבר מכירה.

עכשיו כשאתם כבר יודעים על האתר החדש, תוכלו להנות מהטבה מיוחדת ממני  רק ליומיים הקרובים, עד ה 30.1.17 והיא קוד קופון שיעניק לכם הנחה של 30 ש"ח לקניה באתר - 5nZyDRzPPZ, יש להזין את הקוד בקופה של סל הקניות בשדה המתאים. בנוסף, באתר מגוון הטבות נוספות ושוות, כמו 15% הנחה לרכישה הראשונה ועוד.

אז היכנסו, תשוטטו באתר, ותבחרו לכם את המוצרים הטובים של Sebocalm בלי הצורך לצאת מהבית. איזה כיף!

תגובות