ערוץ יוטיוב חדש ופעם ראשונה ביער

קצת רציתי לנצל את הפוסט של סוף השנה כדי לספר לכם על כל מיני דברים נחמדים שקשורים אצלי לסוף השנה, אבל החדשות הכי מרעישות, זה ערוץ הוידאו החדש שאני מקימה עם האחת והיחידה יעל קימלמן מהבלוג Life by B.
האמת היא שלא חשבתי אי פעם שאני אקים ערוץ יוטיוב, כי מה לעשות, לא דמיינתי את עצמי מדברת למצלמה על כל מיני מוצרים שאני אוהבת, וכמה שאני כן צופה בסרטונים מהז'אנר המדובר, אני לא מאמינה בכוחם לרתק את הקהל שאני חלק ממני. אבל לכל דבר יש את היום הזה שבו משנים את דעתנו, ככה אנחנו, אנשים חכמים יכולים לקום יום אחד ולראות את העולם קצת אחרת. אז חשבתי שאפשר לעשות אותם מצחיק ואפשר לעשות אותם מעניין, וכן, תוכלו לשמוע ממש עכשיו את הקול המאנפף שלי.

הפעם כל מה שנדרש  כדי שדעתי תשתנה זה שילוב של טכנולוגיה, חברות ולא מעט צחוקים. ומסתבר שאני ויעל די טובות בכל אלה. מתישהו בחודשים האחרונים התחלנו לצלם את עצמנו מדברות וצוחקות בסטוריז של האינסטגראם ודי אהבנו את התוצאה. התבאסנו עמוקות שהסטוריז מתקיימים בעולמנו רק 24 שעות ואז נעלמים אל החור השחור של הפיקסלים המיותרים, ורצינו לצלם משהו שיישאר. וזה הסרטון הראשון שלנו. וכן, הוא צולם ביער ושתינו במהלכו ליקר אמרטו דיסורונו. וכן, מיד תגלו שתמיד כיף ביער!

אז אם אהבתם, עשו לייק לסרטון הראשון שלנו והצטרפו לערוץ בלחיצה על הכפתור subscribe, כך תקבלו עידכון כשיעלה סרטון חדש ואני שמחה לעדכן שהוא כבר צולם ונמצא בעריכות.
וגם בואו לעקוב אחרינו בפייסבוק Some like it sweet, but not us
אני מקווה שהשנה החדשה תביא רוח של יצירתיות ותקווה חדשה לעולם וכולנו, כי ניראה לי ששנת 2016 די פירקה אותנו.
תודה רבה לכולכם שהייתם איתי גם השנה, בין אם הגבתם, שיתפתם או סתם קראתם ונהנתם.
אני אוהבת אתכם, אז אל תיבהלו מהקול שלי.
שנת 2017 מהממת לכולם!

תגובות

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!