מה לובשים בברצלונה?

בברצלונה לובשים בגדים צבעוניים, את זה אני יכולה לומר בביטחון מלא. עיר שטופת שמש ומלאה בבנות במכנסיים קצרים מכל העולם. מה עוד אפשר ללבוש במקום כזה? הסתובבנו כמו תיירות בכל המקומות הכי מוכרים, אכלנו, שתינו, הלכנו יותר מ-20 ק"מ ביום ונהננו מכל רגע. ראינו המון חנויות, אבל המעטנו בשופינג כי הרבה יותר כיף לטייל ולבהות ביצירות המטורפות של גאודי מאשר בעוד סמרטוט של Zara. ואם כבר מדברים על חנויות, אז שכחתי להיכנס ל- LUSH ולקנות פצצת אמבטיה כמו שרציתי, אבל לא שכחתי להיכנס ל Zara Home וגם לכם אני ממליצה לא לשכוח. אז קבלו הצצה לאאוטפיטים שלי בסופ"ש הקצר שביליתי שם עם אימוש לפני שבועיים.


לפארק גואל בחרתי אאוטפיט צבעוני שכבר מזמן רציתי ללבוש. הבגד גוף של ZARA שהתאים בצורה מושלמת לחצאית הוינטאג'ית שנמצאת בארוני מאז תחילת שנות ה-90 ואני עדיין מאוהבת בה. היא חברה קבועה שלי למסעות מסביב לעולם, בעיקר למקומות חמימים עם אפיל פולרלוקיסטי כמו ספרד ויוון. תיק כסוף קטן של Kisim וכפכפי בירקנשטוק שלא אכזבו ואיפשרו לי ללכת מעל 20 ק"מ ביום.
תמונה שראיתי בכל יציאה מתחנת הרכבת שליד המלון שלנו
 את השמלה הזאת ממנגו לבשתי בטיסה וגם לטיול בעיר כשהגענו.
המבורגר טעים על חוף הים בברצלונטה - Bacoa, מציעים המבורגרים אורגניים, מחומרים מקומיים, גרסה טבעונית וכוסות חד פעמיים מתירס ולא מפלסטיק. מקום שווה וטעים.
לביקור ב Sagrada Famillia, בחרתי בשמלה חלקה וירקרקה של H&M כי משהו בוולנים שלה הזכיר לי את העיצוב בקיצוני של המבנה המטורף הזה.
לסיבוב ברובע הגותי בחרתי בשמלה באווירת בוהו שיק עם הדפס פרחוני וגב חשוף שהזמנתי השנה פעמיים מ asos. פעם אחת היא הגיעה קטנה מדי. כמובן שלא שכחתי את הכובע מ- Castro אאוטלט והכפכפים הנוחים והתיק של kisim. אה, ומשקפיים ממש מוצלחים שמצאתי ב- Forever21.

לסיבוב על הר היהודים ולביקור בטירה לבשתי את בגדי הקיץ האולטימטיביים: ג'ינס קצר בסגנון בוהו, חולצת אננסים משנות ה -90, כפכפי ג'לי בצבע גוף, וכמובן לא שכחתי את הכובע והתיק המושלם שעשה את הטיול למאוד נוח עם כל מגוון הכיסים הקטנים הפנימיים שעושים את הכל לקל יותר.

תגובות