צבעים של קיץ

העיר שלנו היא אולי לבנה, אבל הצבעים שלה בקיץ הם תמיד צהוב וכחול של ים וחול ובניינים של אגם' ושל רוח נעימה שמעיפה את הכל לאוויר. הייתי חייבת משהו צהוב וכחול לארון הקיץ שלי שכרגע נמצא בשלבי הבניה הסופיים שלו. מיותר לציין שכל מה שבא לי זה רק לקנות בגדי חופשה, אבל אני צריכה לעבוד כל הקיץ, אז אני מנסה לקנות בגדי חופשה שאפשר ללבוש גם למשרד. כאלה הם המכנסיים הרחבים האלה של מנגו וגופיית הג'ינס המהממת של טנטי בקי.
בתמונות ניראה כאילו אני בחופש, אבל זה כרגיל, האופן בו תל אביב מצליחה לגרום לנו להמשיך לשרוד בתוך האשליה המתמדת של החופש. הצבעים הלבנים של הטיילת החדשה רק עושים את הכל יפה יותר, אבל ממש לא קל יותר. אבל הקיץ כבר כאן ואני חושבת שאני מוכנה לחיים בעיר בלי יכולת בריחה. ניראה איך זה יקרה. לפחות תמיד יש לי את הצהוב והכחול.
לבשתי: גופיית ג'ינס - טנטי בקי בדיזינגוף 120 תל אביב, יש שם עכשיו סייל שווה ביותר לרגל יציאתה של טנטי לחופשה - פריט שני ב 50%, מכנסיים ממנגו, כפכפים של Urban Outfitters, משקפי שמש Marc by Marc Jacobs (משנה שעברה).

תגובות

  1. נהיה לי נעים רק מלראות את הספוט הזה. אאוטפיט מגניב ביותר ותמונות מעולות, כמו תמיד!
    מצחצחת נעליים לקראת הסייל בטנטי:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק!
      היית מאמינה שרק עכשיו הגעתי ללענות לך.
      קיסס.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!