פסטיבל דוקאביב - המלצה על הסרט השמח

הכירו את סטפן זגמייסטר, זה הארנב הורוד שאתם רואים בטריילר. הוא אחד המעצבים הגרפיים המוכשרים בעולם וזה הסרט שלו. בסרט הוא מחפש את האושר, איך לא? כולנו רוצים למצוא אותו, אבל המסע שלו לא רק מרגש ומאוד אישי, הוא גם מאוד יפה, מעוצב וקסום, אבל לא בטוח שהוא שמח.
לפני שראיתי את הסרט לא הכרתי את הגיבור, אבל שמעתי שיש מעצב גרפי סופר מוכשר שחי בניו יורק ופעם בשבע שנים סוגר את הסטודיו ויוצא לשנת שבתון, כך סיפר חבר שלי שדי מעריץ אותו. והסרט, הוא המסע שלו לחיפוש אחר האושר האישי שלו, לתיקון עצמי אחרי סיומה של מערכת יחסים ארוכה, והוא חושף את חייו בצורה כנה ועדינה שדי הפתיעה אותי בהתחלה, אבל אחרי שקצת מכירים אותו, זה כבר לגמרי מובן.

כדי למצוא את האושר סטפן יוצא למסע ברחבי העולם ומחליט לבחון את רמות האושר שלו בשלושה מצבים שלדעתו יש לה סיכוי לשפר את מצבו: מדיטציה, טיפול פסיכולוגי וכדורים פסיכיאטריים. כל אחד מאלה הוא מנסה 3 חודשים ובוחן את השפעתם על חייו.

הסרט והמסע מרימים ומפילים אותך, מעוררים עומק רגשי לא צפוי עבור מישהו זר, ומלווה ברגעים צבעוניים שלוקחים אותנו לא רק אל עולמו הפנימי ולסיפורי האהבה שלו, אלא מאפשרים הצצה נדירה לעבודה והכישרון הייחודי שלו. אם אתם אוהבים עיצוב, זה סרט חובה בשבילכם.
בטריילר הוא מספר שהחליט לעשות את הסרט הזה לפני 6 שנים והנה הוא מוכן, אחד הסרטים היפים שתוכלו לראות בפסטיבל דוק אביב שנפתח מחר בסינמטק תל אביב ובמוקדים רבים ברחבי העיר. אני מכורה לפסטיבל ומחכה כל השנה כדי לראות יצירות דוקומנטריות מכל העולם, כי הרי ידוע שהקולנוע הוא המדריך הטוב ביותר לחייהם של אנשים אחרים.
אני לא הולכת להסתפק רק בסרט אחד.
להקרנות וכרטיסים של ה-  The Happy Film 
תמונות מתוך הסרט - בסצנה הזאת סטפן מנסה להתחיל עם בחורות בשוק האיכרים ביוניון סקוור בניו יורק.
לכל סרטי הפסטיבל והקרנות חינמיות ברחבי תל אביב

תגובות

  1. נשמע מעניין מאוד. עשית חשק לראות!

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת, אחלה סרט, עכשיו כשראיתי עד הסוף.
      תודה!

      מחק
  2. צפיתי בטריילר והוא פשוט גרם לי לרצות לעשות דברים יפים. הטריילר מתוחכם ואינטיליגננטי ויפה. איך אפשר לראות את הסרט את יודעת?

    השבמחק
    תשובות
    1. בכלל, הסרט מאוד אמנותי ורגיש.
      יש לינק בתוך הפוסט לארבע ההקרנות שיש בדוקאביב.
      http://www.docaviv.co.il/2016/films/the-happy-film/
      תודה!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!