טיפוח בניו יורק - מה לקחתי איתי לחופש?

עוד יום קריר בחוץ ולפני שאני יוצאת לעוד סיבוב בעיר, אני קצת נחה ולוקחת כמה רגעים כדי לכתוב על שיגרת הטיפוח שלי כשאני בחופש, כי עוד מעט תגלו כמה השפעה יש על מה שאנחנו מביאים איתנו על ההנאה שלנו מחופשה עירונית.
הפעם ארזתי מאוד לייט, אם לוקחים בחשבון את זה שאני נסעתי לחופשה של שלושה שבועות עם מזג אוויר קר ולא צפוי והרבה בגדים אביביים שעוד לא לבשתי ממש, ואני מקווה ללבוש כבר בימים הקרובים.

את מוצרי הטיפוח שהבאתי בחרתי בקפידה, כי היה לי חשוב להיות מדויקת ולא לסחוב דברים שאני לא צריכה. אז מה הבאתי? בושם אחד - חדש אביבי וטבעי - הבושם בניחוח פירות ההדר של Weleda, מהסדרה החדשה Jardin de Vie, גן החיים. הבושם עשוי כולו מרכיבים טבעיים ושמנים טבעיים כמו כל מוצרי החברה. יש לו ניחוח אשכוליתי מריר מעט ואני די התאהבתי ולכן זה הבושם היחיד שלקחתי איתי לניו יורק.
לקחתי איתי עוד כמה מוצרים שאני יכולה לסמוך עליהם, גם במזג אוויר קר ויבש כמו בניו יורק. האמת היא שכבר הספקתי לשכוח כמה עור סובל מיובש כשקר ולמזלי הבאתי איתי את קרם הלחות של סבוקאלם, שבלי להיות שומני מספק לי מספיק לחות לעור הפנים. מתחתיו אני משתמש בסרום Idealia Life Serum של וישי שמספק לחות נוספת, ומאיר את עור הפנים ובכלל מעניק לו תחושה ממש נעימה עם ריח מופלא. אני יודעת שאני יכולה לסמוך עליו גם כשאני בגרסה המצומצמת של שגרת הטיפוח שלי. בתל אביב אני משתמשת גם בקרם לילה המעולה מאותה הסדרה Idealia Skin Sleep, שנותן אפקט של שנת לילה טובה לעור, אבל הוא מחכה לי בבית ואני מודה שאני קצת מצטערת שלא הבאתי אותו. לא נורא.

עוד קסם אחד שהתחלתי להשתמש בו ממש לפני שנסעתי היא מברשת הפלא להנחת איפור של סבוקאלם. אחרי שנים שלא השתמשתי במייק-אפ, הגיע הזמן שלי לחזור אליו. אני לא שמחה ולא עצובה, כי אין לי ממש ברירה. שנאתי מייק-אפ במשך שנים, אבל המברשת הזאת גרמה לי להתייחס אליו בקצת יותר חביבות. המברשת השחורה עם הסיבים הקצרים והצפופים מורחת את המייק-אפ לתוך העור בשניות ומעלימה את העקבות לזה שיש לי בסיס איפור. העור ניראה חלק ומושלם. אני כבר לא צריכה למרוח עם האצבעות ולהתלכלך, ממש שמחה שניסיתי אותה והיא תהיה איתי תמיד.

חידוש נוסף, הן צלליות חדשות בצבעים מעולים של Revlon. הן פיגמנטיות במידה שאני אוהבת, זאת אומרת, פיגמנטיות אבל לא מדי, כאלה שאני לא מפחדת לגעת בהן מרוב שהן משאירות המון צבע, אבל כיפיות למריחה. מה שעוד מגניב בהן, זה שניתן לחבר אותן למין מיני פלטה. לכל צללית יש אופציות להתחבר לאחותה וזה מונע את הבלגן של חיפוש קדחתני אחר צלליות קטנות בתיק האיפור.

שניים אחרונים הם קרם העיניים Special Eye Contour Balm for Dry Skin של Clarins, כי אי אפשר בלי קרם עיניים בארץ קרה ויבשה. זאת הפעם הראשונה שאני מקפידה למרוח אותו כל יום. וקרם הלחות לשיער של Philip Martin's, מותג אורגני וטבעי לטיפוח השיער שעשה את דרכו לישראל מאיטליה, גם אותו אני מאוד אוהבת, למרות שהשיער בניו יורק תמיד ניראה מעולה. הדבר היחיד שהאקלים המקומי לא מצליח להרוס.

הכי חשוב בכל הסיפור הזה של להביא את המוצרים שאנחנו הכי אוהבים, אבל גם שמתאימים לאקלים במקום אליו אנחנו נוסעים, זה כדי לא לבזבז זמן על קניות מיותרות של מוצרים שכבר יש לנו בבית ושכחנו להביא. נכון, אין דבר יותר כיפי מלקנות מוצרי איפור וטיפוח בחופשה, אבל זה כיף כשיש לזה זמן ולא איזה לחץ לקנות משהן שמלווה את הטיול. לכן, מאוד ממליצה לבדוק מה מזג האוויר, לראות מה יש לנו בבית שהכי מתאים למזג האוויר וכמובן לא לשכוח קרם נגד שמש, כי גם במקומות קרים אפשר להישרף.
שומרים על העור שלי מיובש וסבל, ואם כבר אנחנו במיטה, אז גם נאכל משהו טעים ונקרא ספר.
המתכון האהוב עליי לארוחת בוקר קלילה בניו יורק: אינגליש מאפין מדגנים מלאים עם יוגורט יווני, פטל טרי וקצת דבש. יאמי!

אם אתם רוצים לראות את כל מה שאני עושה בניו יורק, בואו לעקוב אחריי באינסטגראם וגם בסנאפצ'ט - כל הקטעים הכי מגניבים הם שם - way2yellow. נתראה! בדיוק יצאה השמש וזה הזמן לצאת לטיול בעיר.

תגובות