B-unique X bloggers בשת”פ חורף חדש!

Untitled Session55350אנחנו עשינו את זה שוב. אחרי שיתוף פעולה מוצלח עם מותג הנעליים הישראלי B. unique, בקיץ, כאשר כל הסנדלים שעיצבנו נמכרו בהצלחה, הגיע הזמן לקחת את השת”פ צעד אחד קדימה ולעצב נעליים רציניות יותר.

ברגע שקיבלתי הודעה בווטסאפ על זה שהולכים לעצב נעליים החורף, גייסתי מיד את כל מקורות ההשראה שלי, אבל את התמונה המלאה של מה שאני רוצה, ראיתי רק בפגישה עם שירי שלו, המעצבת המוכשרת של בי יוניק. אז ציירנו את המגפיים, כולל התפרים, בחרנו את הרוכסן ואז הגיעה שעתה של הבחירה הקשה ביותר. ברגע שנגעתי בדוגמה מהחומר הצהוב הזה, ידעתי שהנעליים שלי יהיו בגוון הזה.

ההשראה שלי מגיעה משנות ה-70, הטרנד השולט בעונת החורף הנוכחית, אבל מה שבסוף גרם לי להחליט ללכת על עיצוב כזה יוצא דופן, זו התחושה שאפשר לעשות מה שבא לנו, ללבוש מה שבא לנו ולהשתגע עם צבעים. זה יוצא קצת בניגוד לזה שהמלתחה שלי היא לרוב שחורה ואפורה, אבל לפעמים צריך להוסיף צבע והצבע המושלם לחורף הזה הוא חרדל.

Untitled Session55461 לבשתי: גולף שחור ישן של ZARA, חצאית של טנטי בקי ואת המגפיים החדשים שלי.

צילום: גלעד בר שלו

אחרי שמדדנו והחלטנו על כל הפרמטרים העיצוביים, נותר רק ולחכות בסבלנות עד שהתמונות של הנעליים המוכנות יגיעו במייל. כשהתמונות הגיעו, הבנתי הנעליים שיצאו הן פשוט מושלמות. עברו עוד בערך שבועיים עד שזכיתי לנעול אותן ולהבין שהן נוחות למרות העקב המשמעותי. לפחות לפי מה שאני רגילה לנעול. המגפיים ישרתו אותי במהלך כל החורף, בעיקר כתוספת Coolness לאאוטפיטים המינימליסטיים שלי ליציאות ואירועים.

כל הבנות עיצבו נעליים שהן עצמן היו רוצות לנעול. זה מה שהכי מעניין בתהליך הזה. לא היינו צריכות להתחשב בטעמי קהל היעד בלצפות את ההצלחה המסחרית של הנעליים. מה שהיינו צריכות לעשות, זה לדמיין את הנעליים שנרצה לנעול החורף. נעלי חלומות מצד אחד, אבל גם נוחות ושימושיות מצד שני. אני מודה שהלכתי על הכי קרוב למה שהתחשק לי באותו הרגע, אבל גם חשבתי עם מה אנעל אותן מתוך המלתחה שאני מתכננת ללבוש החורף. אני מאוד מעריכה את בי יוניק על זה שהם הלכו איתנו ותמכו בעיצובים שלנו.

בי יוניק החמודים הכינו עבורנו גם וידאו שמספר על תהליך היצירה של כל אחת מאיתנו ושם אפשר לשמוע אותי מדברת (אמא’לה) וגם לראות את כל הנעליים מכל הכיוונים. תהנו!

אז איפה קונים?

החלק הטוב בכל הסיפור, הוא שגם הפעם ניתן יהיה לרכוש את הנעליים שאני ושאר הבלוגריות עיצבנו באתר של בי יוניק: http://www.b-unique.co.il כל מי שמגיעה דרך הבלוג שלי, יכולה להנות מ 20% בשימוש בקוד קופון הזה: 7930. הקופן תקף לנעליים של כל הבלוגריות ולכל נעלי קולקציית החורף של החברה.

מי שתרצה למדוד, יכולה להגיע לחנויות הבאות ולרכוש גם שם:

ת"א - חנות רשת בי יוניק, דיזינגוף 114  03-5336694

רמת גן - חנות רשת בי יוניק, קניון איילון  03-6496902

פתח תקווה - חנות רשת בי יוניק, העצמאות 65, קניון כפר גנים   03-6206990

 

תודה לחברת B. Unique ולקרנית PR על כל הכיף.

נשיקות,

ספי

תגובות

  1. איזו מהממת את סף!!
    הנעליים לך יצאו מאוד מקוריות והצילום..כמו מתוך סרט.
    משהו!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, דארלינג!
      זה ממש מרגש לשמוע שאהבת.
      קיסס

      מחק
  2. ספי, את כזו מהממת. הנעליים הורסות. קורצות לתקופה אבל עדיין עדכניות. אין עליך

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!!!!
      אני בעצמי מתה על הנעליים. הן מושלמות וזה מרגש אותי ממש שהצלחתי להגות משהו שאני אוהבת בסוף.

      מחק
  3. איזה יופי של מגפיים. עיצוב משגע וכל כך מתאים למראה שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      אין מצב שהייתי מוותרת על החומר הזה.
      מעניין אם עוד מישהו ירצה מגפיים צהובים.
      טוב, הם בצבע חרדל הכה טרנדי העונה, אבל עדיין.

      מחק
  4. איזה יופי של רעיון, שמחה שהפרויקט של בלוגריות מעצבות ממשיך וגם מצליח!
    והנעליים מגניבות מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, איזה כיף שאהבת :)
      אני גם שמחה שזה ממשיך.
      בקיץ אמרו לי שמכרו את כל הסנדלים שלנו.
      מקווה שיקנו גם את המגפיים הצהובים בחורף.

      מחק
  5. מהמם! המגפונים באמת נראים נהדר (:

    השבמחק
  6. מהמם! הדוגמה הורסת והעקב בגובה המושלם, יצא הורס:*

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק!
      העקב בגובה 7 ס"מ. לא משהו שאני נועלת ביום-יום, אבל זה מספיק נוח לי.
      :*

      מחק
  7. המגפונים שלך הם המגפונים הנכנים לחורף 2016, הכי גאה בך על הטעם המשובח! נשיקות ♥

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!