זכרונות מהעיר הדרומית – חלק ב’

aDSC_0280saDSC_0270s aDSC_0327saDSC_0317saDSC_0334s קצת רציתי כבר לפרסם את הפוסט הזה כדי להפסיק להיזכר בכמה כיף היה שם וכדי להבין שיש צורך בעוד חופשה שאותה יש לתכנן וגם לבזבז עליה כסף עתידי כלשהו שבכלל לא לקחתי בחשבון עדיין. כולם מסביבי מתחילים לתכנן ואני ממש לא יודעת מה בא לי. האמת היא שאני יודעת מה בא לי. בא לי לנסוע לבקר את ליאת בז’נבה הקיצית וגם לקפוץ לברלין וגם חופשץ בטן גב בסנטוריני או זקינטוס, האיים היווניים. אולי גם קפיצה לפריז, או ביקור ראשון שאני כבר ממש מחכה לו בשוודיה או דנמרק.

אבל בינתיים אני מביטה בתמונות ועל כל מה שלבשתי. חושבת שאיזה כיף זה ללבוש בגדי חופש שמתכתבים עם המקום שבו נמצאים. כמו שמלת הפרחים שלי שניראתה לי פשוט מולשמת עם הבוגונוויליות הפורחות ברקע. בכלל, אני מאוד אוהבת שמלות עם גב מאו חשוף שמתאימות ללילות הקיץ החמים. השמלה הזאת כבר הופיעה בבלוג והיא אחת האהובות עליי.

aDSC_0384s aDSC_0378s aDSC_0366s בתור מי שלא ביקרה מעולם במצפה התת-ימי וגם התארחה במלון ממש מול המצפה, הייתי חייבת לבקר שם הפעם. במתחם הקימו גם אקווריום ענק ומרשים עם כרישים חמודים ששוה לראות. מעבר ללראות להצגת המינים, במקום עושים עבודה מעולה בלהסביר לילדים, וגם למבוגרים, על איך לשמור על הים, על הצבים, על הדגים, על איך כל מה שאנחנו עושים הורג את הים. זה מאוד חושב ומעניין, יותר מלראות עוד קניון ואני ממש ממליצה. למעלה, דוגמית של שונית בבריכה במתחם המצפה התת-ימי ובתמונה האחרונה, משפחה של דגים בשמורת האלמוגים. זה די מהפנט לבהות בדגים שוחים להם אי שם על הקרקעית ואם מזדמן לכם לצלול או לעשות שנורקלינג, תחשבו על זה שכל מה שאתם רואים אולי לא יהיה שם תמיד ותהנו היום.

aDSC_0400saDSC_0395sבחופש קראתי המון. קראתי בעיקר במרפסת לפני השקיעה וקראתי בריף הדולפינים. קריאת ספרים זה חלק בלתי נפרד של מה שאני מגדירה מנוחה וחופש. אז יש זמן לקרוא  ברצף בלי להפסיק ברגע הכי מסקרן, ואני נהנת במיוחד לקרוא במקומות חדשים. זה עוזר לי להרגיש בבית במקומות זרים וגם תמיד משאיר בזיכרון את הספר קשור למקום בו קראתי אותו. מחר מתחיל שבוע הספר ואם גם אתם ממעריצי מישל וולבק, כדאי לרוץ לקרוא את הספר החדש שלו – כניעה, שראיתי שיצא עכשיו בעברית בהוצאת בבל. ולא יודעת מה עוד. אבל את הספר הזה אני קונה!

בתמונה הזאת אני אוהבת את השיער שלי כי הוא ניראה כאן חופשי ולא מוטרד, ופחות אוהבת את נקודות החן שלי. מזכירה לי ולכם שצריך ללכת לבדוק אותן אצל רופא העור כמו שאני עשוה פעם בשנה. מעבר לכך, צריך לעקוב בעצמנו אחרי השינוי בהן. רוצים לבדוק לבד? הצטרפו ל skin checkers ותיראו איך אתם יכולים לבדוק בעצמכם את נקודות החן שלכם ושל בני המשפחה כדי לזהות נקודות מסוכנות. בכל מקרה, לבדיקת הרופא אין תחליף. aDSC_0403s aDSC_0430s aDSC_0431s aDSC_0434s aDSC_0440s aDSC_0517s aDSC_0503s כל זה קורה בריף הדולפינים. אם את םבאים עם ילדים אתם יכולים לבלו בחוף העמוס פעילויות וטווסים או לשבת על המצופים הגדולים ולבהות בדולפינים. אפשר גם לצלול ולשחות איתם. אם אתם רוצים להתרחק מכל ההמולה ולהינות מרגעים שקטים עם נוף תורכיז ולבהות בדולפינים מלמעלה, תעלו למבנה העץ שמעל לבריכות המים בהן עושים טיפולי ווטסו מפנקים. אל תוותרו על הירגעות נעימה במים. הריף הוא המקום האהוב עליי באילת. אני מוכנה לבלות שם את כל הביקור, שם ובבריכה.

aDSC_0447s aDSC_0451s aDSC_0470s aDSC_0556saDSC_0555s אני ומלך הריף נפרדים מכם. גם אני נפרדת מהחופש הזה סוף, סוף. מחכה לחופש הבא!  מקווה שעשיתי לכם עוד קצת חשק לאילת ולסגנון בוהו- שיק. הקיץ הזה רק מתחיל והוא הולך להיות הכי היפי שאפשר.

נשיקות!

תגובות

  1. וואו ספי איזה יופי של פוסט. הצלחת להעביר מצוין תחושה אמיתית של חופש

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת היא שתחושה אמיתית של חופש זה משהו אשני ממש מתגעגעת אליו. זה עוזר להסתכל קצת בתמונות :)
      תודה!

      מחק
  2. החופש שלך נראה לא פחות ממושלם!
    מסוקרנת לדעת מה יהיה היעד הבא
    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, תודה!
      אין לי מושג לאן אני אסע, זה גם לא כל כך משנה, העיקר שיהיה רגוע ופוטוגני :)

      מחק
  3. תשובות
    1. תודה!
      בתקופה שאני ממש לא מרוצה ממנוו, זה ממש כיף לשמוע.

      מחק
  4. איזה כיף של חופשה.
    את משרה המון רוגע וכיף בפוסטים שלך.
    הבגדים שלבשת וגם את נראים נהדר!

    תמי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תמי!
      אני שוקלת להכין פוסט על מה ללבוש לחופשה ואיך לארוז לחופשה פטוטוגנית.
      שבוע מעולה,
      ספי

      מחק
  5. נראה כמו חופש מושלם - בגדים יפים, אטרקציות של טבע וים וחתולים ברקע. תמונות מקסימות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      היה חופש מעולה ואני מאוד ממליצה על אילת ממה שיצא לי לחוות שם הפעם.

      מחק
  6. החופשה שלך נראית נהדרת(: עשית לי חשק לנסוע לאילת שוב, למרות שהייתי רק לפני 3 חודשים.
    ההיסטוריה של ההיסטוריה הוא אחד מספרי החופשה הכי מוצלחים שלי (נקרא בברלין). מה חשבת עליו?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, כיף באילת. שמחה שהיית!
      לגבי הספר, אני מאוד אהבתי אותו. קראתי אותו גם לפני החופש והוא מאוד הסעיר אותי. כתבתי על זה באחד הפוסטים הקודמים - התקף גרמנופיליה.
      אני ממש מחכה לעוד ספר מהסופרת הזאת ובינתיים מתכננת לקרוא את כניעה של מישל וולבק שעוד לא קניתי.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!