אני ארנב ניסיונות

אני כבר מרגישה מספיק גדולה כדי להתחיל לדאוג לעור, או לפחות להתעניין בכל הדרכים שאנשים שדואגים לעור שלהם עושים את זה. אני לא ממש מאמינה שיש דרך לגרום לעור להפסיק להזדקן ועדיין, בכל פעם שיש לי הזדמנות לנסות משהו חדש, אני הולכת על זה. כך גם הגעתי לנסות את הטיפול החדשני  C.energy של חווה זינגבויים.

אני כבר בפסקה השניה של הפוסט ועדיין קצת קשה לי להאמין שעשיתי טיפול בגלי רדיו, או שמכשיר חשמלי הוצמד לפניי, אבל כן וזה היה מעולה, חמים, נעים והרגיש מאוד מיוחד.

אז מה שחדש פה זה שאת מה שנחשב פעם טיפול הלייזר, והיה מלווה בתופעות לווי או בסיכון מסוים ודרש מומחה יחודי לביצועו הופך להרבה יותר פשוט ונוח, אם אפשר לקרוא לזה ככה. הסבירו לנו שבעקבות שיטוף פעולה עם חברה Venus Concept שבנו את המכשירים שמוליכים זרם חשמלי באלקטרודות דקות יותר ממה שהיה קיים עד עכשיו, הופכים את הטיפול ליותר בטוח וכך ניתן יהיה להינות ממנו אצל הקוסמטיקאיות הרפואיות שעובדות בשיטת חווה זינגבוים. המטפלות יעברו קורס באיך להפעיל את המכשיר המתוחכם, שאף ניתן לשלוט בעוצמת הזרם שהוא מוציא, ויוכלו להעניק את הטיפול בצורה בטוחה. אני עברתי את הטיפול בעוצמה הנמוכה ביותר ולכן לא חששתי יותר מדי, רק קצת.

IMG_7777 אני ניראת כמו חייזר שבני אדם חטפו אותו. ומרחו עליו משהו שהיה נעים ובריח ענבים.

IMG_7773כדי להבטיח את הצלחת הטיפול, חווה זינגבוים משיקה קו מוצרים ייחודי שעוזר לעור להתכונן לטיפול וגם להגן עליו לאחר מכן. קו המוצרים C. energy דואג לכך שהעור יהיה מוכן לגלי החשמל ויוכל להחלים מהר יותר לאחר הטיפול, שיסופק לעור מספיק לחות והגנה כה נחוצה מפני השמש.  IMG_7774אז אחרי כל הסיפור המורכב הזה, וזה הרבה פחות מורכב כשכבר עושים את זה, הדבר הכי חשוב זה לספר לכם לאילו מטרות הטיפול הזה נועד. הטיפול המכשיר יעזור לכיווץ נקבוביות ליצירת עור זוהר יותר, להקטת וטשטוש צלקות אקנה, לחידוש מרקם העור, שיפור במראה קמטים וקימטוטים וגם למיצוק העור באיזור הצוואר והלסת ובאיזור המחשוף. ניתן לבצע את הטיפול גם רק באיזור מסויים בפנים אם קיימת בעיה ספציפית וכל טיפול מותאם לכל מטופלת באופן אישי בהתחשב במצב העור. IMG_7782מה שקורהבעת הטיפול זה ששוכבים על מיטת טיפולים, בחורה נחמדה ומומחית מורחת את העור במשחה שומנית ונעימה בריח ענבים ומעבירה מכשיר ששולח גלים חמים לתוך הפנים שלי במשך כרבע שעה. זה היה טיפול ניסיון ולעוצמה נמוכה כי אין לי ממש פגמים שדורשים כרגע טיפול מיוחד, אבל את ההרגשה הנעימה שאמורה לעורר את הקולגן שלנו לחזור לעבוד כמו בגיל צעיר יותר, הצלחתי להבין. בהתחלה חששתי וכשהמכשיר התחמם עוד ועוד עקבתי אחרי זה בדריכות, אבל התרגלתי וזה היה נעים. רואים לפי המבט הממוסטל שלי.IMG_7784 לאחר הטיפול ניבו לי את הפנים ועברתי לטיפולה של נמאפרת המקסימה שרעננה לי את הפנים עם מייקאפ באייר בראש. והיו לה את מוצרי האיפור הכי יפים שראיתי לאחרונה. נהנתי מאוד מכל הסיפור והתבאסתי לצאת לקור.

IMG_7786אם הסתקרנתן בטיפול החדשני, בעמוד הפייסבוק של חווה זינגבוים ניתן למצוא עוד פרטים.

אני שרדתי גם את זה, מחכה לאתגר הבא. כל עוד זה לא פולשני ועם זאת חדשני, אני מוכנה להיות הארנב.

נשיקות וסופ”ש נעים!

תגובות