דברים יפים ליום שישי

משהו לחלום עליו: חורף 2015 של Tibi. המותג הניו-יורקי הציג בשבוע האופנה את כל מה שלא הספקתי ללבוש בחורף הנוכחי ואני רוצה ללבוש בחורף הבא. מכאן.ferruary 2015 

משהו לקנות עכשיו: חצאית בגזרת A לאביב. מדמוי עור או דמוי זמש. זה ה”סטיימנט פיס” שלי לעונה הקרובה. טרם מצאתי את המושלמת, אבל יש ב H&M מועמדת אחת מוצלחת שמביאה איתה את וייב הסבנטיז בצורה רגועה ולא טרנדית מדי.

hmprod (1) דברים לצאת בשבילם מהבית בסופה: הסרט המעולה והכל כך סקנדינבי “1001 גרם”. דרמה עדינה על חיים ואובדן ופרידות והתחלות. כל כך אנושי ועם זאת מושלם מבחינה ויזואלית. מסע בין נורווגיה לפריז במן מינימליזם אסתטי ועומק רגשי שקט שלא ראיתי מזמן בקולנוע, גם חבר שלי אהב אותו. הייתי יוצאת בשבילו מהבית בסופה אם לא הייתי רואה אותו כבר. הסרט מציג בקולנוע "אורלנדו" מאתמול. סרט חובה לאוהבי הקולנוע הסקנדינבי ויש שם אפילו מכוניות חשמליות.

1001-gram-bilde-6 maxresdefault Marie (Ane Dahl Torp) i en scene fra '1001 gram' av Bent Hamer 

משהו שלא צריך לצאת מהבית בשבילו: SALE חורף של ל’אוקסיטן. לא ידעתי שיש להם סיילים, אבל מסתבר שכן. אפשר עכשיו לקנות את המוצרים האהובים עליינו בהנחה וגם בלי לצאת מהבית. הכנתי לי סל קניות עם המוצרים האהובים עליי. תציצו בסייל, אולי גם אתם תמצאו את מה שאתם אוהבים בהנחה מפתיעה. לסייל

ferruary 20152

לינקים לסל קניות שלי: סבון ידיים לבנדר, קרם הגנה לפנים 40 SPF אנג'ליקה, בושם תה ירוק 20 מ"ל, דאודורנט ורבנה ללא אלומיניום – כולם ב 20%-40% הנחה.

השראה לשיער שלא תתממש: בא לי את צבע השיער של הדוגמנית הראשונה מימין בצילומים של טומי הילפיגר לאביב. בא לי לצבוע את השיער אבל קשה לי להאמין שאעשה זאת.

26-1024x689

ודבר אחרון – השראה לגדול איתה: הוידאו הזה גרם לי להתמכרות קלה. הקול של לינדה, השיער, וכל מה שהיא לובשת.

שתהיה סופה נעימה!

תגובות

  1. היי , שמי נוריאל ואני עוקבת אחרי הבלוג שלך כבר זמן מה ומאוד אוהבת מה שאת עושה בו .
    לפני כמה ימים החלטתי שאני פותחת בלוג משלי
    ורציתי לשאול אם יש לך עצות כלשהן לתת לי .
    תודה בכל מקרה ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. הי נוריאל!
      תודה רבה שאת קוראת את הבלוג ואני תמיד שמחה להכיר אנשים שאוהבים אותו.
      לגבי העצות לאיך לכתוב בלוג, זה משהו די פשוט. דבר ראשון, צריך לספר סיפור, להביא משהו מעצמך, את הצד הכי מיוחד שלך, את הטעם שלך. הסיפור צריך להגיע עם תמונות יפות וגדולות שמצולמות טוב כדי למשוך אנשים לבוא לקרוא. הכי חשוב להינות ולעשות את מה שהכי כיף לך.
      בהצלחה!

      מחק
  2. בטיימינג מושלם שלפתי מנבכי הארון מכנסיים מתרחבים בגזרה כמעט גבוהה. כמעט סבנטיז אבל לא לחלוטין. אם אראה אותך באוני' עם לוק האולמוסט-סבנטיז שלך, אולי אאזור אומץ ואלבש את שלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בסמסטר הבא אני אהיה בקמפוס בימי רביעי :)
      אני בעצמי טרם יצאתי עם הג'ינס המתרחב מהבית, אני בהחלט מתכוונת לנסות את זה כשיהיה קצת יותר חם.
      אבל אם את רואה אותי, בואי להגיד היי. אני לא אגלה מי את. מבטיחה!

      מחק
  3. הכל מושלם כרגיל אבל את תשומת הלב שלי תפס הוידאו עם לינדה רודין.. וואו גרמת לי לעשות עליה תחקיר באינטרנט. היא כל כך מיוחדת!

    נשיקות,
    מריה scorttarius-style.blogspot.com

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון!
      היא אישה יוצאת דופן בסגנון ובעדינות שלה.
      מאוד מעניינת.
      שמחה שאהבת.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!