יום אף גרוע

אתמול בבוקר הייתי בפארק עם סיון. היה שרב נפלא כמו כל שרב אביבי והיה יום אף גרוע. בעיקרון זה לא היה יום אף גרוע עד לרגע הצילומים, שאם לא היינו מתחילות איתם בגלל חוסר חשק אמיתי להשקיע בקריאה, היינו חושבות שזה רק יום כפות רגליים מעולה.

ניראה לי שכל יום בפארק הוא יום כפות רגליים מעולה וכמעט כל יום יכול להיות יום אף גרוע, בעיקר אם יש מצב רוח רע. אבל היום זה נגמר. היה כיף. שילוב של שמלת פסים ופארק לנצח יזכיר לי את ניו-יורק, אבל גם פארק הירקון יכול להיות תפאורה מעולה ליום אף גרוע. למרות שאני כמעט ולא זוכרת ימי אף גרועים בניו-יורק. מעניין למה.

2-IMG_6533 5-IMG_6520 3-IMG_6529 6-IMG_6517 לבשתי: שמלה ישנה ואהובה של Forever21

1-IMG_6537 פתאום הן ניראות לי שמנמנות…

מקווה שאתם מבלים ויש לכם כל יום, יום אף מעולה.

תודה לסיון על התמונות.

תגובות

  1. לדעתי היה חם מדי אתמול. לפחות יצאו תמונות נחמדות. יהיו ימים טובים יותר :)
    חג שמח!

    http://www.bloger.co.il/thebestofme/

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מור,
      תודה. באמת יהיו מים טובים יותר, אבל חם זה דווקא מגניב.
      נשיקות וחג שמח!

      מחק
  2. Anyway, I like this calm and green spirit that comes from the pics:) Have a good mood today and any other day!

    השבמחק
    תשובות
    1. Thanks, I had a great mood yesterday after having coffee with you.
      Kisses and thanks

      מחק
  3. שימחת אותי, כי למרות שכמעט כל יום שלי הוא יום שיער רע, תמיד יש לי ימי אף מוצלחים.

    השבמחק
    תשובות
    1. איכשהו זה מרגיש לי שימי אף מוצלחים זה הרבה יותר חשוב, אבל אני ממש מאחלת לך הרבה יותר ימי שיער טובים, בעיקר בימי השרב האלה שמגדילים את הסיכוי לשיער מוצלח.

      מחק
  4. הי, שולחת את ההודעה בפעם המי יודע מה כי האייפון עושה לי בעיות בשליחה.
    את מקסימה! והפוסטים שלך תמיד מעוררים השראה בפשטות שלהם , כמה פשוט ככה יותר מדהים...
    אני נוסעת לניו יורק עוד שבוע ועברתי על כל הפוסטים שלך בנושא, מאוד עניינה אותי שכונת ווילאמסבורג שלא יצא לי לבקר בה בביקורים קודמים שלי בתפוח הגדול...במיוחד הספרייה הזאת שכתבת עליה שכל אחד יכול לכתוב ספר וזה מוצג שם. רציתי לדעת אם זה קרוב לשוק האיכרים כי אני רוצה לטייל באזור שם...וכמובן אם יש לך עוד טיפים והמלצות אני יותר מאשמח!
    שיהיה לך שבוע מקסים וחג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מישל, לצערי לא הספקתי לענות לך. אכתוב הכל כאן בפירוט מחר.

      מחק
    2. הי מישל,
      מצטערת שלקח לי המון זמן לענות. היה לי שבוע מטורף. ויליאמסבורג היא לא גדולה והכל במרחק הליכה. שוק האיכרים נמצא במקארן פארק שזה בסוף שדרת בבדפורד, הרחוב המרכזי של השכונה והספריה נמצאת באחד הרחובות שיוצאים מהשדרה. מקסימום רבע שעה אחד מהשני. תסתכלי מה בדיוק הכתובת שם.
      אני חושבת שכתבתי על ויליאמסבורג די בהרחבה., אבל מקומות חדשים נפתחים כל הזמן שם והמקום בצמיחה מטורפת. כדאי להסתובב שם, סביב המקומות שכתבתי עליהם ולגלות מקומות חדשים. בכל סוף שבוע יש על המים בויליאמסבורג ליד מגדל האדג׳ הגבוה ביותר ל המים שווקים ואירועים. כדאי גם ללכת.
      בעיקרון, מאוד כיף שם פשוט להסתובב ולנסות מקומות חדשים.
      תהני המון.
      אני מקנאה מאוד. בא לי גם לנסוע.

      מחק
  5. פוסט משעשע, מזדהה עם ימי האף וימי השיער וימי הרגליים הלבנות. הלוואי ולא יגיע הקיץ ויישאר אביב לנצח. חג שמח יקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני דווקא בעד שיגיע הקיץ. אני תמיד מרישה הרבה יותר כשחם ומגניב. אבל האביב השנה מעולה, אני מאוד נהנת. נשיקות

      מחק
  6. חמודה... לאחרונה את ממש עושה טובה לכל ה - foot fetishists שם בחוץ

    השבמחק
    תשובות
    1. אם הם חובבים את הלבנבנות השמנמנות שלי, שיהנו!

      מחק
  7. את מקסימה! אני נהנית לראות אותך לובשת דברים כ"כ פשוטים שנראים עלייך מעולה!
    מקווה לימים חמים ונעימים ופחות שרביים :))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אני תמיד מעדיפה דברים פשוטים, זה הכי קל.
      נשיקות ושיבואו ימים שיהיו מושלמים!

      מחק
  8. רק אני מתקשה להבין מה הוא יום אף רע?

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, סורי שלא יצא לי לענות כל ך הרבה זמן.
      יום אף גרוע, הוא יום שבו שונאים את האף. כמו יום שיער גרוע, שאז אולי השיער באמת גרוע או לא, אבל אנחנו לא מרוצים ממנו. לא הייתי מרוצה מהאף...

      מחק
  9. את תמיד ממלאת אותי בהשראה לקחת שמיכה, ספר ולצאת לפארק.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שזה מה שאני עושה :)
      כדאי לך ללכת בעקבות ההשראה ולעשות את זה. זה הבילוי הכי כיפי.
      נשיקות

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!