טעם קשה

זה מה שיש לי. החלטתי על כך היום בעזרתם של שני אירועים שקרו ככה סתם ביום שבת רותח כשהחלטתי לצאת מהבית בלי לחשוב על מה שמחכה לי בחוץ. המחשבה על לבקר ביריד הנעליים “זוגות” קפצה למוחי בעקבות איזה פוסט בפייסבוק והנחתי שאם אלך לשם  אוכל להימנע מלעשות משהו מעיק במיוחד שכבר הרבה זמן מחכה לי. התקשרתי לזוהר והוא אמר לי שיבוא עוד שעה ונלך. כל הזמן קיוויתי שיעבור לי החשק מלראות נעליים איומות של מעצבים ישראלים. אני מצטערת מאוד, אבל נעליים לא יודעים לעשות כאן.

ב”זוגות” עשינו סיבוב של אולי רבע שעה בין כל הדוכנים. היו הרבה מבקרים וניראה כאילו אנשים קונים ונהנים. מצד אחד אני שמחה שמעצבים עושים כסף ממה שהם נהנים לעשות, כי לעשות נעליים זה בטח חלום של מישהו, אבל אני לא מצאתי כל חן באף זוג אחד. תהיתי לעצמי למה זה. אני יודעת את התשובה אבל כניראה שהייתי צריכה לחשוב על זה שוב. אני לא אוהבת מה שכולם אוהבים, לפחות בתחום הנעליים ולכן כל הקיץ נעלתי כפכפים.

אם הנעליים היו קצת יותר עדינות, עשויות מחומרים קצת יותר מוצלחים ועם פחות השפעה של גולדה מאיר והוינטאג’יות המעיקה אולי אז, אבל גם זה לא בטוח. גם  יצירת נעליים סופר נוחות יש בה משהו מכוער. הכל ניראה שטוח, ברווזי וכמעט כמו סנפיר לצלילה. באמת שקיוויתי שאחשוב אחרת אחרי הביקור. אבל לא, ולמה סנדלי קיץ שאמורים להיות קלילים צריכים לכלול עקבי עץ כבדים. ולמה הכל כל כך דומה?

אחרי סיבוב האכזבות החלטנו לצאת החוצה, בחזרה אל הכבשן. הרגשתי שמגיע לי פיצוי וגם לזוהר. נגררו ל”אייסברג”, הגלידה באיבן גבירול, אבל הריח הסופר מתוק עד בחילה שהיה שם מנע ממני אפילו להסתכל על הטעמים שיש שם. רציתי מאוד להימנע מכך, אבל ידעתי שאין ברירה אלא לנסוע ל”וניליה” בבזל. לקחנו מונית לסניף בבזל ושם היא הייתה הגלידה האהובה עליי בעלת הטעם הקשה “תה ירוק”.

בכל פעם שבו אני מבקשת ממוכרי הגלידה המתוקים ב”וניליה” גלידה בטעם תה ירוק הם שואלים אותי אם אני מכירה את הטעם. יש תמיד תחושה של חשש בקולם, כאילו אני אטעם, אתחרט ומשהו רע יקרה. אז היום הודעתי למוכרת שאני מכירה את הטעם עוד לפני שהיא אמרה משהו מדכא שכזה. היא אמרה לי שיש לגלידה “טעם קשה”. אני חושבת שזאת הגלידה הכי טעימה ומהרגע שגיליתי אותה, לא אכלתי שום דבר אחר.

2-IMG_5183 יש לנו טעם קשה – אני וגלידת תה ירוק.

לבשתי אוברול משנות ה-70 ואת הכפכפים ( שלא רואים).

נשיקות בטעם תה ירוק לכולם!

תגובות

  1. האוברול מקסים ואני לא חובבת דברים בטעם תה אז כנראה שזה לא בשבילי, אבל הגלידה מצטלמת נהדר :)

    השבמחק
  2. זאת גם הגלידה האהובה עלי ואני לא מחליפה את טעם התה הירוק בשום טעם אחר. לצערי, יש את הטעם הזה רק בסניף בזל נראה לי וגם זה לא תמיד, כי הם אמרו לי שהם עושים רוטציה של הטעמים.
    במתחם התחנה נגיד, אף פעם לא היה תה ירוק לצערי הרב מאוד.

    גם אותי תמיד שואלים את אותה השאלה :) ואם אין להם את הטעם ואני עושה פרצוף מאוכזב ויוצאת מהמקום, המוכרים מסתכלים עלי כאילו שנפלתי מהירח.
    כיף לדעת שיש עוד מישהי שאוהבת "טעם קשה" בגלידה.

    השבמחק
  3. Hug - את לא יודעת על מה את מדברת. הגלידה הזאת מעולה! תודה ונשיקות

    Mirelle - יש את הטעם הזה גם בסניף בירמיהו וכמעט תמיד בבזל. היום לקחתי מונית לשם במיוחד. ניראה לי שהם מתאימי את הטעמים לפי מה קונים איפה. בסך הכל זה באמת ״טעם קשה״.
    מקווה שבכל פעם זה יהיה שם כשאת באה.

    השבמחק
  4. האוברול מאוד מיוחד ספי, אני מאוד אוהבת. הוא מהארון של אמא שלך או מחנות יד שניה?
    ולענייני הגלידה, איכשהו השנה פישלתי (ובענק!) ולא אכלתי יותר מידי גלידה. אבל אין לי ספק שהשבוע אני קופצת לוניליה כדי לטעום את הגלידה עליה המלצת. אני חולההההה על גלידות וכל דבר שהוא קפוא ומתוק.
    שבוע נהדר מתוקה!

    השבמחק
  5. אני מבינה שרוב התגובות הן על הגלידה אבל אני חייבת לציין שאני מסכימה עם כל מילה לגבי "זוגות" הגעתי לשם כשיעורי בית מקורס הסנדלים שלי, על מנת לחפש גזרה מחמיאה ולא מסובכת

    הכל נראה אותו הדבר. או פשוט ובנאלי, או מורכב להחריד. את כל כך צודקת! אין זוג אחד קיצי וקליל בלי איזה סגירה מוגזמת או עקב עץ! איך יכול להיות שהמעצבים הישראלים כל כך לא מבינים מה בא לנו לנעול בקיץ הזה! בלרינות עם פיפ טו? או כפכף נטול אחיזה..באמת אכזבה

    השבמחק
  6. Maja - תודה רבה שבחרת להתייחס לביקורת שלי. זה לפעמים יותר קל לאנשים להגיב על הפרט שקל יותר לדון בו ולא צריך לפגוע באף אחד.
    אבל אני שמחה בשבילך שאת קופצת לאירופה בספטמבר ואויל תזכי לראות נעליים מהממות באמת. קורס הסנדלים שלך נשמע מעניין ממש. אני עוקבת בבלוג :)

    photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי - שרונה, יקירתי. את חייבת לנסות את הגלידה הזאת :)
    לגבי האוברול, הוא נתרם לנו על ידי שכנים בשנות ה-90 בדירה הראשונה שגרנו בה בפתח תיקוה כי הם חשבו שאנחנו עולים מסכנים. בחבילה ההיא היו עוד לא מעט פארטי וינטאג' שאני אוהבת עד היום. לא לבשנו אותם מעולם עד לפני כמה שנים, רק שמרנו כי ידענו שהיום שלהם יגיע.

    השבמחק
  7. כל כך מסכימה איתך לגבי הנעליים ספי. אי אפשר היה לכתוב את זה מדוייק יותר. כבר שנים שהתרגלתי למבחר המקסים בחו"ל ואני לא קונה נעליים בכלל בארץ.
    חבל :-(

    השבמחק
  8. ממש טעם קשה יש לך, במיוחד הבגדים מטוונטי פור סבן, נו באמת


    מורן.-

    השבמחק
  9. הזכרת לי אחה"צ שהעברתי לבד במקדש יאסאקה בקיוטו תוך כדי ניסיון נואש להתגבר על גלידת תה ירוק ע-נ-ק-י-ת שקניתי בטעות. זכרון מתוק מטעם קשה :)
    הילה

    השבמחק
  10. מסכימה איתך לחלוטין בעניין הנעליים. אני התאכזבתי קשות משופוני האחרון. כתבתי על זה בבלוג שלי:
    fashion-eater.com
    לצערי אני לא נוסעת מספיק לחו"ל בשביל לספק את כל תאוות הנעליים שלי אז הפכתי להיות מחפשת אובססיבית אחר ייחודיות בארץ. גם לי יש טעם קשה ;)

    השבמחק
  11. לומר לך שיש לך "טעם קשה" זו בעצם מכבסת מילים ל"חוסר טעם".
    אל תיעלבי ואל תתייחסי. אני נכנסת לבלוג שלך כבר זמן מה, ולהתרשמותי הטעם שלך מאוד נעים, רגוע, "מיין סטרימי" וסולידי. אין בו שום דבר "קשה".

    השבמחק
  12. ohnonottoday - thanks so much!

    Miss Scotland - הי, מזמן לא ביקרת פה. לזמןך בחול יש מבחר ענק של הכל. תודה ונשיקות.

    מורן האנונימית - אני לא מבינה מה הקשר בין התגובה שלך למה שכתוב. אבל בסדר, בא לך לכתוב משהו מרושע, אני מבינה.

    הילה האנונימית - איזה כיף לך שהיית בקיוטו ואיזה כיף לי שהזכרתי לך חוויה מתוקה. תודה על השיתוף :)

    stepintof - אני מבינה אותך, אבל גם אם אני נוסעת לחו"ל הרבה לא תמיד יש כסף לנעליים ולא תמיד בחו"ל יש לי כח לשופינג. אני יותר אוהבת לבלות עם חברים ולזכור חוויות. נעליים תמיד יש בזארה :)
    תודה על התגובה :)

    אנונימית האחרונה - תודה על התגובה. אני לא חושבת שבאופן כללי יש לי טעם קשה, זה פשוט היה יום שבת כזה שהעלה לי את המחשבה הזאת, בעקבות מה שמוכרת הגלידה אמרה על טעם תה ירוק של הגלידה.
    אני גם לא חושבת שיש לי טעם מיינסטרימי, כי מיינסטרים זה מה שאת רואה ברחוב. אני לא חושבת שמה שאת רואה ברחוב הישראלי בהכרח משתקף בבלוג, אולי חוץ מג'ינס הגזור שהתמכרתי אליו הקיץ והבייסיק המשעמם של הקיץ.
    בכל מקרה, תודה על תמיכה :)
    בחורף, הטעם שלי פחות רגוע. אני כבר מתה שהוא יבוא!


    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!