על ריח – פוסט טיפוח

כבר מזמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. איני מרבה לכתוב על מוצרי טיפוח ואיפור, אבל אין ספק שחברות הקוסמטיקה הן כבר מזמן מובילות בחדשנות אל מול חברות האופנה. לא זוכרת מתי חברת אופנה הציעה לי משהו חדש, מרגש או לפחות משהו שיהיה שווה לכתוב עליו. אין ספק שלמוצרים לגוף יש הרבה יותר הזדמנויות להשפיע על החושים שלנו באופן כזה שמשאיר רושם והנה כמה מוצרים כאלה שקיבלתי לסקירה. קראתי לפוסט פוסט על ריח כי שלושת המוצרים האלה, הריח משחק בהם תפקיד חשוב ויחודי, ולשלותם יש ריח פשוט מעולה.

לשיער:  Elvive Triple Resist

review_hero_02על המוצר: סדרת מוצרים לטיפוח השיער המכילה, שמפו, מרכך ומסכה עם מרכיב הארג’נין המחזק את השיער מהשורש ועד הקצה.

מה אני חושבת: אני כבר הרבה זמן לא משתמשת במרכך שיער ומסתפקת בשמפו האוהב עליי לרגע זה ולפעמים מזכה את השיער שלי במסכה לקצוות. מה שטוב בשמפו הזה, זה שהוא נורא רך ונעים ומתאים מאוד לבנות עם שיער דק שמרכך גורם לשיער שלהן לאבד נפח ולכבדות. מעבר לריח המאוד נעים,  שמזכיר לי ריח של שמפו של מספרות וזה דבר טוב, שממלא את כל חדר האמבטיה כשאני חופפת במוצר הזה, השיער נשאר רך ונעים גם ללא מרכך, אפילו בימים שאני לא שמה מסכה. לגבי חיזוק השיער אני לא יודעת לומר כי אני לא אוספת את הישער שלי והוא לא ממש נשבר, אבל כל חווית השימוש מאוד נעימה יחסית לשמפו של דראגסטור. גם המסכה מאוד נעימה ועושה את העבודה, למרות שאני פחות אוהבת את האריזה של הצנצנת כי צריך שתי ידיים כדי לפתוח אותה. ה

לסיכום: ריח מעולה, שמפו רך שלא מחייב מרכך למי שאין הרבה קשרים.

לפנים:  REVITALIZING SUPREME ANTI-AGING CRÈME by Estee Lauder

Estee-Lauder-Supreme-Global-packshot על המוצר: האמת היא שזה די מורכב להסביר אבל אני אנסה. מדובר בקרם אנטי אייג’ינג חדשני שמיעוד לנשים בגילאי 35-55 לכל התועלות. לכל התועלות, זה אומר שהוא נותן מענה למגוון תחושות שנשים מרגישות בגיל הזה. הקרם אמור להעניק מראה עור טוב יותר ותחושת נוחות והמון לחות ומיעוד לנשות קריירה אירופאיות, ובתוכן, גם אנחנו הישראליות, שמנסות להספיק הכל. הייחוד של הקרם הזה הוא במרכיב ה-Nrf2, חלבון שמשפיע על ה DNA ברגעים בהם התאים צריכים תיקון מפגעי הסביבה. בתהליך הזדקנות העור החלבון הקסום שמעודד את התאים להתעורר ולהגן על עצמם נעלם עם הזמן, ובקרם הזה הוא קיים והוא ינסה לעודד את ה DNA שלכן לעורר יותר מ- 200 חלבונים ואנזימים שיעזרו לתאים להאט את הזדקנות העור. נשמע מסובך? חקרו את העניין הזה במשך עשור וראיינו מאות נשים כדי למצוא את קרם האנטי אייג’ינג המשולם שיש בו, כביכול, הכל. לקרם אין מקדם הגנה, כדי לא להכביד על הקרם ויש לו ריח נפלא ותחושה קטיפתית ייחודית שעדיין לא הכרתי בקרמים לפנים.

מה אני חושבת: אני כבר חושבת לא מעט זמן על כל עניין הקרמים נגד הזדקנות העור. אני לא מאמינה שקרם יכול להעלים קמטים, אבל קרם בהחלט יודע לשמור את לחות העור בפנים ולתת תחושה נעימה, ובודאות לגרום לעור להראות טוב יותר. אני החלטתי לתת את הקרם הזה להתנסות לאמא שלי היקרה. היא בת 52 ויש לה עור יפה עם מעט מאוד קמטים ולעצמי לקחתי את צרור הדוגמיות שהגיע עם הקרם.

אמא שלי מאוד אוהבת את הקרם, אחרי שהכרחתי אותה לנסות אותו, כי הייתי חייבת לכתוב עליו כבר. היא מאוד התלהבה מהאריזה היוקרתית, המגע הנעים והרך של הקרם. היא משתמשת במוצרים של אסתי לאודר ולכן היא שמחה לגלות את הקרם החדש.

אני החלטתי לנסות את הקרם גם למרות שהוא לא מיועד ממש לי, אבל הייתי סקרנית לגבי המרקם הייחודי הזה והמגע שלו על העור וגם הריח שלו ממש מפתה. הפכתי אותו לקרם הלילה שלי. לפני שהתחלתי להשתמש בו הייתי מתעוררת בכל בוקר עם תחושה שלעור שלי חסר לחות בחורף הקר כשהאוויר בבית ובמשרד מיובש ע”י מזגנים ומפזרי החום. הקרם הזה נותן תחושה של  המון לחות לעור, יותר מכל קרם אחר שהתשמשתי בו בעבר ומשאיר את העור רך ונעים. אני לא יכולה להשתמש בו ביום מאחר ואין בו מקדם הגנה, אבל כל מי שמשתמשת במייק-אפ עם מקדם הגנה ומחפשת קרם לחות חדש זה מוצר מעולה שכדאי לנסות.

לסיכום: קרם אנטי אייג’ינג חדשני עם מרקם נעים וקטיפתי, בריח מטריף של לימון עדין ופרחים. נותן המון לחות, ללא מקדם הגנה ועולה לא מעט בכלל: 485 ש”ח ל,-50 מ"ל.

לגוף ולנפש: Omnia Coral by Bvlgari 

Bvlgari20121 על המוצר:מדובר בבושם של בולגרי לעונת הקיץ 2012. הבושם הוא מסדרת הבשמים האהובה עליי Omnia ששואבת השראה מאבני החן. הבושם הקיצי הזה נושא ניחוח פירותי פרחוני מתוחכם כיאה לבית האופנה בלוגרי בבוקבוק המסמל את האינסוף הבנוי משתי טבעות. בתו הלב של הבושם ניחוח חבצלות המים, בתן העליון, פרח ההיביסקוס המלווה במי ורדים והברגמוט שנותנים קלילות מתוחכמת. בתווים התחתונים נמצאים הרימון עם הארז והמאסק שמעניקים חושניות לניחוח הזה. ההשראה לבושם הגיעה מהטבע והחיבור בינו לבין האלמוגים שמתחברים באופן טבעי לבדרת אבני החן. הבושם בגרסת EDT הוא סוג של גרסה מתוחכמת לבושם קיצי קליל.

מה אני חושבת: קודם כל אני מתה על מודעת הפרסומת של הבושם. היא משדרת קיץ מסתורי ועושה לי לגמרי חשק לגלות איפה הכל קורה ולהיות שם גם ואיכשהו מזכיר לי את הרעיון שאני משתעשעת בו כבר לא מעט זמן של לנסוע להוואי. הבושם בעצמו פשוט מעולה ומריח עליי נפלא. אני חייבת לציין שהבושם Omnia Crystalline בין הראשונים בסדרה היה הבושם האהוב עליי בשנת 2005, באותה התקופה השתמשו בו גם חברה שלי דפנה ואמא שלי. זה היה הבושם הראשון שסיימתי אותו עד תום ומאז לא השתמשתי בו שוב, אז כשהציעו לי לסקר את הבושם הזה  בגרסת 2012 הייתי  יותר מסקרנית. חייבת לציין שאמא שלי שהתאהבה בקלילות של הבושם השקוף בבקבוק האינסופי המשיכה להשתמש בו עד היום וכבר סיימה כמה וכמה בקבוקים.היא לגמרי חומדת גם את הבושם הזה, אבל אין מצב שאני מותרת עליו בקלות. הוא לגמרי לא בושם מתוק והצבע הקורלי הזה רק מוסיף לרצון שלי שיהיה כבר קיץ.

לסיכום: הבושם לגמרי לא אכזב אותי, מריח כמו קיץ רחוק מכאן, כזה שאני לגמרי רוצה שכבר יגיע בלי האיום האיראני, נקי מהאבק והמכוניות. עולה: 65 מ"ל – 486 ש”ח, 40 מ”ל – 397 ש”ח. לכו תריחו, אולי תתאהבו גם.

בולגרי קורל הבושם החדש מבית בולגרי 100 מל 498 שח ו- 50  397 התמונות מהיח”צ ומכאן ומכאן.

אז שיהיה שבוע מוצלח ושהקיץ יבוא מהר.

תגובות

  1. עשית לי חשק לשמפו ;)
    שבוע טוב ונשיקות!

    השבמחק
  2. היי ספי
    תודה על הסקירה של המוצרים החדשים
    בהחלט נשמעים מסקרנים.
    דילגתי לפוסט ישן שלך
    http://way2yellow.blogspot.com/2011/11/blog-post.html
    את כותבת שם על שימוש במחליק עור, רציתי לשאול האם את זוכרת באיזה מוצר מדובר ומהו בדיוק?
    בתודה מראש!

    השבמחק
  3. Dror- בגרמניה כל השמפויים קטנים וזה יותר כיף לנסות חדשים כל פעם כי זה גם יותר זול וגם נגמר הרבה יותר מהר. תנסי, מה יכול להיות רע?

    רעות - הזכרתי שם את מחליק העור של אסתי לאודר, Idealist. זה אמור לצמצם את הנקבוביות ולתת תחושה של עור חלק יותר. מורחים את זה מתחת לקרם לחות. http://beaut.ie/blog/2010/estee-lauder-idealist-pore-minimizer/

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!