על איזה הר

IMG_2578IMG_2579 IMG_2584IMG_2580 IMG_2589 IMG_2599IMG_2621IMG_2619 IMG_2617 לפעמים צריך פשוט לנסוע לאיזה הר. ורק בשביל זה צריך להחזיק חברים עם ג’יפ. על הר, ויכול זה להיות הר כלשהו, הכל לרגע מאבד מחשיבותו ורק מה שרואים מההר תופס את המחשבות. אני לא ממש זוכרת מה חשבתי כשהייתי על ההר הזה, יום אחרי יום ההולדת שלי, אבל אני יודעת שהפסקתי לחשוב על כל הדברים שאני מוטרדת מהם תמיד. היופי של הטבע מפתיע וכובש ולמזלי זה אפילו לא היה כזה רחוק. בא לי לנסוע להר הזה שוב, לצפות בשקיעה, לעשות מדורה ולהרתיח תה ואז כשכבר ממש, ממש קר לנסוע הביתה. הרי תמיד נוסעים כדי לחזור.

גם פה אני לובשת את הג’קט האהוב עליי וזה מביא אותי לחשוב שסוף, סוף הפנמתי שאנחנו אומת הקז’ואל. אין לי כח להתנגד, אלא עדיף לזרום ולהתמקד. הבנתי שהכי יפה לי סקיני וג’קט עור/דמוי עור קצר. אני מאמינה שגיוון הוא חלק חשוב בחיים, אבל מצד שני הכי כיף ללבוש תמיד את מה שאנחנו מרגישים בו נוח. מתחת לג’קט הקצר לבשתי קרדיגן ארוך כדי שלא יהיה קר. אבל מספיק עליי. מה איתכם? מצאתם כבר את מה שעושה אתכם יפים ונחשקים בעיקר בעייני עצמכם?

אבל גם אל תחשבו שזה מה שאני אלבש תמיד. זה הרי הכל תלוי מצב רוח. בקרוב תיראו איך הסגנון הזה שלי ניראה מגוון. אבל זה לפוסט אחר.

הלוואי וירד שוב גשםֱ!

תגובות

  1. אני מרגישה נחשקת עם מגפונים של זארה בצבע כאמל וג'ינס של ליוויס!!!
    אני לא מרגישה נחשקת בכלל עם נעליים שטוחות

    השבמחק
  2. Beautiful photos. Dou you have a new cam? I am glad you enjoy your time :)

    השבמחק
  3. התמונות שלך מקסימות! ממש עושות לי לצאת לטייל קצת מחוץ לתל אביב (לצערי הרב אני לא עושה זאת לעיתים קרובות, בעלי היה מאוד שמח אם כן!).
    אני מאוד אוהבת סוודר כחול כהה שקניתי ב H&M בשנה שעברה, הוא מאוד מחמם ומפנק וגם נראה טוב עם חגורה צבעונית דקה מעליו, סקיני ג'ינס כחול כהה והמגפיים החדשות החומות שקניתי באלדו (בקרוב בבלוג) ואני באמת מרגישה גם יפה וגם נינוחה.

    השבמחק
  4. באמת הלוואי.
    נראה כיף ונעים שם, על ההר.
    מזל טוב!

    השבמחק
  5. היי ספי

    השאלה שלי לא ממש קשורה לפוסט-
    גם לי יש שיער דיי גלי ואני מחפשת ספר טוב (ממש טוב!) באזור תל אביב או השרון
    יש לי טראומת תספורות קשה ואני חייבת לעבור תיקון בנושא...
    אשמח אם תוכלי להמליץ לי :)

    ואני ממש נהנית לקרוא את הבלוג שלך!

    תודה,
    תמר

    השבמחק
  6. ג'קט עור ממש יפה, לא פלא שהוא אהוב עליך! גם אני אוהבת מדי פעם לטייל בטבע זה תמיד מנקה את הראש ומרגיע!

    השבמחק
  7. תמר האנונימית - אני מסתפרת כבר מה שנים אצל אלירן הרוש. הוא מעולה.
    זה הלינק לאתר שלו: http://eliranharush.co.il/
    מקווה שהוא יוכל לעזור. כדאי לקבוע תור אצלו.
    ותודה שאת אוהבת את הבלוג שלי. סופ"ש נעים!

    milenskaya - dear, it's my old good camera/ u really need to get a new one. kisses

    תודה רבה לכולם על התגובות - באמת כיף לנסוע לאיזה הר. נשיקות וסופ"ש נעים!

    השבמחק
  8. ספי איזה פוסט מקסים רק עכשיו ראיתיו..
    לגמרי מסכימה שצריך לעשות ברייק מהחיים שלנו בתוך פיח המכוניות ולנסוע לאיזה הר! המועדף עליי - הגלבוע.

    אחלה ז'קט אגב, נשיקות.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!