אני עושה קארין רויטפלד בג’ינס וסניקרס

IMG_2665IMG_2673IMG_2674

לבשתי: ז’קט ישן של pull&bear, סוודר ווינטג’ בצבע הנכון לחורף הזה, ג’ינס של אמריקן איגל, אולסטארס ותיק ישן מזארה עם ניטים, שעון של toy watch. אין שום דבר חדש. זה די ההוכחה שעם קונים נכון אפשר ללבוש את אותם הבגדים אפילו שנים.

IMG_2678 אני מניחה שרק חלק מהקוראים שלי יבינו מה הקשר ביני באאוטפיט הקז’ואל לסרט של יום שישי אחרי הצהריים, לבין קארין רוייטפלד. אבל חלק בטח יזהו את לבישת המעיל הכה אופיינית לה כאשר הג’קט זרוק על הכתפיים. היא לא באמת חושבת שלשרוולים יש כאן תפקיד חשוב. כל עוד הבגד מחמם,זה כניראה טוב מספיק. אני שמתי לב לאופן בה האישה והאייקון לובשת את המעיל כבר מזמן, אבל רק הסרטון המצורף שיצא לי לראות אותו לראשונה לפני כמה שבועות יצר את הקשר הזה ביום שישי. יצאתי מהבית והרגשתי שחם מדי למעיל וסוודר, אז אמרתי לעצמי. אני אלבש את המעיל כמו קארין רוייטפלד ודי הזדעזעתי מהמחשבה ברגע הראשון. אחרי כמה דקות של הרהור בנושא עם עצמי, הגעתי למסקנה המתבקשת שזה רק הגיוני שההשראה שלנו למה ללבוש ולעיתים אפילו לאיך ללבוש בגדים ברגעים מסויימים מגיעה בסופו של דבר גם מאלה שמחוקקים את חוקי האופנה. כאשר פגשתי את זוהר והוא לבש את הטרנץ’ הכחול שלו באותו האופן בדיוק זה כבר היה מצחיק. שניינו הבנו למה.

מלבד הרזון והגזרה המושלמת יש לאישה הזאת איזה קסם שגורם לה להראות טוב תמיד מבלי להיות אישה יפה לפי הגדרה של רובנו. אין לה פנים יפות וזוהר הנעורים כבר מזמן לא שם, אבל הבזקים ממנו מלווים אותה כל הזמן. היא לא יכולה להיות זקנה כי יש בה משהו שמבדיל אותה והיא כניראה יודעת ולכן לא מפחדת מהקמטים. יש לה את היכולת להראות טוב בכל גיל. ולמרות שאני מסרבת להעריץ אנשי אופנה, היא די ראויה להכרה בכוח ובכשרון שלה.וחוץ מזה יש לה כבר מספיק מעריצים, כולל את כותבי הבלוג המטורף, אך הדי מגניב I want to be a Roitfeld שעוקב אחרי קארין וילדיה.

הפוסט הזה נבנה באופן לגמרי אינטואיטיבי גרם לי לבהות בעוד לא מעט סרטים על קארין ביוטיוב המעוצב מחדש. האופן בו התוכן מוצג שם כעת הוא הרבה יותר נוח. מומלץ לצפות בדוקומנטרי הקצר של CNN.

בקיצור, קחו סוודר וקצת השראה מאיפשהו שתעשה לכם את השבוע להרבה יותר מגניב.

תגובות

  1. את נראית מעולה, בתלבושת הקז'ואלית הזאת! קארין רויטפלד דפנטלי רוקס, אבל אם כבר רויטפלד אני מעדיפה את ג'וליה מכל הבחינות.

    השבמחק
  2. דולורס והענבים - תודה, בובה!
    ג'וליה יפה אבל היא לא עושה לי את התחושה הזאת של מיוחדות ושיק. אולי זה כי היא עוד צעירה וזה יבוא :)

    השבמחק
  3. ניסיתי ללכת היום עם המעיל שלי ככה, לסבר לעצמי איזו ארשת קולית מרוחקת וקז'ואלית. נאמר זאת כך - איני קולית, מרוחקת או קזו'אלית והמעיל ראה יותר את הרצפה מאשר את כתפיי הענוגות

    השבמחק
  4. אהבתי אהבתי אהבתי. את נראית מעולה בתמונות! תמיד אהבתי את המראה של רוייטפלד- היא ההוכחה שלא צריך כלום, אבל כלום- חוץ משיק. (ולאישה הזאת יש בכמויות לא הוגנות..)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!