רגע של חורף

ביום שישי החלטנו אמא שלי ואני לצאת לסיבוב הקבוע שלנו כדי לקנות כמה חומרי גלם מהותיים לאיזה פרוייקט חורפי מהמם שאולי תיראו כאן בקרוב. הנחנו שרחובות תל אביב יהיו ריקים יותר מבימי שישי אחרים בגלל החורף שתמיד מדיר את רגלי המכורים לקניות מהרחובות הרטובים ומשאיר אותם בבית עם פוך ושוקו. למעשה צדקנו, ולפחות לי, לטייל בגשם ברחובות תל אביב היה פשוט כיף. לא מבינה למה גשם זה משהו שבגללו לא יוצאים מהבית.

האמת היא שהגעתי מוכנה, אם לא לגשם, אז לפחות לקור הרגעי שנשמך בנתיים ועושה לי מצב רוח טוב. טוב לא צריך להגזים, רק מצב רוח טוב יחסית. זה מה שלבשתי.לגמרי יצא לי לאוורר את הפרווה. את מעילי הפרווה הסינטיים, כמובן, אני תמיד מעדיפה ללבוש בשילוב של פריטי בייסיק כהים,שחורים ואפורים לרוב וזו הדרך הכי נכונה, לדעתי, כדי לתת לכל הבלגן הפרוותי הזה לוק קז’ואלי ולא מתאמץ. הנה שתי דוגמאות מהעבר כאן וכאן. וזה מיום שישי הגשום.

IMG_2347 IMG_2353  לבשתי: מעיל וגולף Zara (מעונות קודמות), ג’ינס ליוייס ישן, נעליים מחנות בתל אביב תיק marc by marc jacobs

ועוד דבר קטן, תוצאות ההגרלה של השרשרת המהממת של by Rufina. הזוכה המאושרת היא שני, תגובה מס’ 8. מיד אשלח לה את המייל שמודיע לה על הזכיה. תודה רבה לכל הקוראים היקרים שלי על ההשתתפות. מבטיחה עוד הגרלות בבלוג גם בעתיד.

Fullscreen capture 11182011 81623 PM שני, השרשרת הזאת תהיה שלך, תתחדשי!

IMG_9583השבוע יתקיים שבוע האופנה הישראלי הראשון במתחם התחנה בתל אביב וחברת מייבלין נותנת לו חסות, בדיוק כמו לשבוע האופנה בניו-יורק. אני עוד לא יודעת מה אני חושבת על זה ואיך זה יהיה בהשוואה לשבוע האופנה בניו יורק שהייתי בו, אבל אני מניחה שלמרות שבטוח אין מה להשוות שהישראלים יודעים גם ליצור אווירת זוהר מקומית וכניראה שהכל תלוי באנשים. אז אני אדווח משם ואספר איך זה. הבנתי שיש מסכי ענק באזור התחנה שאפשר לראות בהם את התצוגות גם אם לא הוזמנתם פנימה. אז תגיעו לאיזור, כי בטוח יהיה מעניין ואם יהיה מקום פנוי יתנו לאנשים להיכנס לתצוגות, כל הפרטים בעמוד של TLVFW.

אז נתראה בשבוע האופנה ושהגשם לא יעצור אותנו, רק יתן השראה לחורף אופנתי וכיפי!

תגובות

  1. איזה שילוב מגניב של מנומר ונעלי אוקספורד בשחור לבן, אהבתי!

    השבמחק
  2. אני כל כך אוהבת את המעיל הזה שלך שבא לי גם כזה! בטח אין מצב למצוא בול כמו שלך, אבל ממה עשית לי חשק, הוא גם יפיפה וגם נראה סופר מפנק ומחמם.
    לאיזה תצוגות את מתכננת ללכת? אני הלכתי לאיבוד מרוב הזמנות, לא רואה איך אני מספיק להגיע להכל, לא יהיו לי כוחות.

    השבמחק
  3. באמת המעיל מהמם- נראה לי אני צריכה כזה לעצמי, אני בחיפושים היסטרים.. ואיזה מרגש זה שיש שבוע אופנה בתל אביב, לפי דעתי לא משנה מה יהיה ואיך יהיה- העיקר שסופסוף יש! מחכה כבר שתספרי חוויות :)

    השבמחק
  4. ספי המתוקה! ראיתי אותך בשישי בצהריים בקינג ג'ורג' ליד גן מאיר ורציתי להגיד שלום אבל ירד גשם ונראית לי ממהרת..
    בכל מקרה נראית מקסים!
    מור

    השבמחק
  5. הי מור, תודה רבה על התגובה. באמת מיהרתי כי היה גשם מטורף ולא רציתי להרטיב את הפרווה.
    תודה רבה ונשיקות :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!