לכבוד החורף שמגיע

מחר הולך להיות קר, כך אומרים. אין לי מעיל ולא מגפיים ולא הכנתי מטריה. ניראה כמה קר הולך באמת להיות וכבר נחליט איך להתלבש מחר בבוקר. העיקר שיהיה לאן ללכת. אבל אם היו לי את הפריטים המשגעים האלה מהרשת הלא מוכרת לי עד לא מזמן Joe FRESH, הייתי בטוח מוצאת לאן ללבוש אותם, בעיקר את המעיל הכתום.

WW11OT1158WW11SK2861 WW11SW3385 Recently Updated4  joe fresh רשת האופנה שמקורה בקנדה מוכרת את הפריטים הקסומים האלה במחירים שווים לכל נפש. תוכלו לבדוק אותם כשתיכנסו לאתר. מי שנוסע לניו יורק יכול לקפוץ לחנות שלהם בשדרה החמישית ורחוב 16. ממש קרוב ליוניון סקוור. יואו הגעגועים הורגים אותי לפעמים. בעיקר כשאני חושבת על יוניון סקוור.בנוסף לפריטים האלה יש לא מעט בייסיק שכולל סוורדים, חולצות ומכנסיים שניראים ממש שווה באתר, אבל הימצאות פריטים טרנדיים זהובים והמעיל הקסום מניאופלאם, זה סימן טוב ממש לכך שזה מקום חדש ושווה לשופינג. אם יצא לי להגיע לחנות, אני אשים בשמחה את טלפיי על כמה מהדברים שאתם רואים כאן. הפריטים הזהובים גורמים לי להרגיש כמו עורב, לא יכולה לעמוד בפיתוי.

בנתיים נשאר רק לחכות לחורף שמובטח לנו בבוקר וללכת לישון'. אז לילה טוב!

WW11AC4972 images: joe fresh

תגובות

  1. יש להם דברים נורא חמודים, במיוחד המעילים.

    השבמחק
  2. הי.בגדים מקסימים.לא נתקלתי בהם כשהייתי עכשיו במנהטן, אבל כן קניתי מעיך טרנץ' מקסים של קנט קול, ואני מחכה לגשם!

    השבמחק
  3. וואי איזה דברים יפים! החצאית, המגפונים השחורים והמעיל הכתום- וואו!... עשית לי חשק לשופינג :)

    השבמחק
  4. הדברים מתוקים ביותר, לא הכרתי את הרשת הזו, בא לי ממש על המעיל הכתום1

    השבמחק
  5. הכתום ממש שולט החורף, המעיל הורססס

    www.dollcake.blogspot.com

    השבמחק
  6. אהבתי את העריכה של התמונות

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!