נסיעה במונית בעיר

ביום ראשון, בחג הפסחא יצא לי לנסוע במונית לאורך כל העיר. דמיינתי לי שיהיו פקקים וכך אוכל לצלם תמונות תוך כדי הנסיעה, אבל בגלל הסופ”ש הארוך כל הניו-יורקים היו מחוץ לעיר ולא היו פקקים, חוץ מפקקי הליכה על המדרכות מלאות התיירים. בכל מקרה, זאת הנסיעה מהדאונטאון בווסט סייד לאפר איסט סייד. תהנו!

IMG_0107  IMG_0108 IMG_0110 IMG_0111הצ’לסי הוטל ומתחתיו בית קפה של דונטס Doughnut Plant – מקום חמוד בטירוף. IMG_0112 על רחוב 23 בנסיעה מזרחה מציץ לו ה-Flatiron, הבניין הכי יפה בעיר

IMG_0113 והנה הוא, על הפינה של השדרה וחמישית

IMG_0114

IMG_0115 Madison Square Park – דרך החלון השני של המונית. פורח בורוד

IMG_0124 דוב צהוב ענק על מדיסון אבניו

IMG_0125פארק אבניו, קשה שלא לזהות את הניקיון והיוקרה

IMG_0128 

IMG_0130

טוב, בניו-יורק כבר אביב. מי בא לבקר?

נשיקות

תגובות

  1. היי ספי, תמונות מקסימות!!:)

    אני אמנם לא באה לבקר עדיין, אבל רק רציתי לשאול אותך האם האפר איסט סייד באמת נראה כמו מקום של עשירים כמו בגוסיפ גירל?:)
    תודה רבה, אני מצטערת אם השאלה טיפשית במעטP:
    ;)

    השבמחק
  2. גם בתל אביב-רבתי בימות חול המועד לא היו פקקים.. הגעתי לעבודה בשניות, אבל בציר ז'בוטינסקי אין דברים ששווים צילום (ומה שכן שווה, כבר צילמתי :)
    http://shgiotktiv.blogspot.com/2010/12/blog-post_16.html)

    השבמחק
  3. אני באה.
    ביום שישי בעוד שבועיים :-)

    ומאוד שמחה לראות את ניו יורק פורחת.

    השבמחק
  4. ספי אחלה תמונות! עיר יפה ונראה לי שיום אחד אני אגיע לשם תהיה לי הרגשה שהכל מוכר לי חחחח מכל התמונות וסרטים! תהני בניו יורק!

    רנה

    השבמחק
  5. אנונימית - לגבי השאלה על אפר איסט סייד. באזור הזה של העיר אכן גרים אנשים עשירים, אבל הם לא ניראים כמו בסדרה, לפחות לא ביום-יום. אני בדרך כלל רואה אנשים לבושים יפה, אך רגיל. יש להם תיקים יקרים למרות שהרחוב לא ניראה כמו תצוגת אופנה ולא נועלים שם הרבה עקבים. כשהם יוצאים לאירועים מיוחדים אני מניחה שהם באמת מתלבשים יפה, אבל לא ראיתי את זה.

    מרג'ורי מורניננסטאר - אני יודעת בדיוק מה יש על ציר ג'בוטינסקי. אני מפתח תיקוה במקור וכן, עדיף לעצום את העיניים בזמן הנסיעה ולקוות שזה יגמר מהר :)

    טלי - מהרי להגיע כי הפריחה תסתיים! בכל מקרה את באה בתקופה יפה לעיר.

    Rene Braun - תודה רבה, יקירתי. אני מקווה שתבואי לפה מהר ו באמת הכל יראה לך מוכר. למרות שניו-יורק היא עיר מאוד מגוונת ותמיד יהיה לך משהו חדש פה.

    השבמחק
  6. בדיוק בגלל זה יש ימים שאני מעדיפה לקחת את האוטובוס במקום את הסאבווי.
    לוקחים את הסאבווי כמובן מאליו כל כך שלא שמים לב שיש גם אופציה נוספת.
    ולפעמים כשיש זמן כל כך כיף להתיישב באוטובוס ולסוע ברחבי העיר כמו בסיור פרטי (כמעט).

    השבמחק
  7. בפעם הראשונה שהיית בניו יורק עליתי על אוטובוס תיירים עם מסלול נסיעה קבוע סביב לעיר. מאז אני משתדלת ללכת ברגל כי העיר כה יפה וכה שונה משכונה לשכונה, חוץ מאשר ביולי-אוגוסט כמובן.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!