Bill Cunninghum New York

תמיד דמיינתי את עצמי הולכת לראות סרט לבד בצהריים כשכולם עובדים וזה אף פעם לא קרה. חלק רב מהזמן אני עבדתי בעצמי כשכולם עבדו וכשלא, אז תמיד זה לא היה מתאים או שפשוט שכחתי מזה או אולי זה לא היה בראש סדר העדיפויות שלי כי בארץ ללכת לבד לסרט, או לאכול לבד במסעדה, זה תמיד משהו שאנחנו בוחרים להתעלם ממנו כאופציה לבילוי, פן מישהו שאנחנו מכירים יראה אותנו לבד!

בניו-יורק גיליתי שלהסתובב לבד זה הכי כיף. כמו שקארי בראדשו אמרה באיזה פרק של “סקס והעיר”, בניו-יורק אתה אף פעם לא לבד. יש לך את ניו-יורק, וללכת כאן לבד לסרט על אופנת רחוב ניו-יורקית דרך עיניו של אחד מצלמי הרחוב המיוחדים בני זמננו, זה אכן זמן טוב ודבר טוב לעשות משהו לבד – Bill Cunninghum New York 

ביל קנינגהם הוא צלם טור הסוסייטי וטור הסטייל של ה”ניו יורק טיימס” כבר עשות שנים. ניו-יורקים אמיתיים ראו אותו אינספור פעמים רוכב על אופניו, מסתובב ברחובות לבוש במעילו הכחול, שהפך לסימן ההיכר שלו, ומצלם אופנה,הוא ואמר שהרחוב הוא תצוגת האופנה הטובה ביותר בכל מזג אוויר ולא מתעניין באלה הלובשים את הבגדים, הוא לא יצלם סלב, אלא אם כן הוא לבוש באופן ראוי. אחרי שראיתי את הטריילר לסרט הבנתי מיד שזהו איש מאוד מיוחד שהתיר לבמאי הסרט לתעד אותו ואחרי מרדף באורך עשור. כדי לראות צניעות מהי, חייבים להכיר אותו ואת האופן המיוחד בו הוא רואה את העולם. אין סוף להשראה.

We all get dressed for Bill! – אמרה אנה וינטור בסרט. הנה כמה תמונות שצילמתי בחושך:

IMG_1625 IMG_1624 IMG_1626 IMG_1627 תמונות שביל קנינגהם צילם את אנה במשך שנים

IMG_1628 IMG_1629 דמות ססגונית נוספת שביל צילם החל משנות ה-70, שגריר באו”ם.IMG_1631

הסרט הזה הזכיר לי קצת את “ספטמבר אישוי” ולא כי הוא דומה לו, כי אין מה להשוות בכלל את האיכות ורמת הריגוש שהסרט הזה גורם, אבל אווירת ניו-יורק, האופנה, אנה וינטור ועריכות עמודים ב”ניו יורק טיימס” קצת הכניסו לפה את רוח הסרט ההוא. אולי כי כל מקום שאנה וינטור מופיעה,משאיר זיכרון משמעותי וגם העין הביקורתית של ביל, שלא מצלם כל דבר, אשמה בכך.

bcny_gallery5 תמונה מתוך האתר של הסרט. כנסו לגלריה לראות עוד תמונות.

כבר שמתי את הטריילר לסרט הזה לפני כמה חודשים כאן בבלוג, אז הפעם אני אצרף כמה טורים שלו מה”ניו יורק טיימס” שהם אאודיו שמלווה את התמונות שלו. אתם חייבים לשמוע את ההתייחסות שלו לאופנה, את האופן שבו הוא רואה אופנת רחוב. גם האיש המגניב עם החליפות מופיע כאן בכתבה.

ביל קנינגהם על אינדיבדואליות אופנתית

זה האחרון שעלה לרשת ב 21.3.2011, על אביב בפאריז כפי שנצפה על ידי ביל בשבוע האופנה האחרון.

אם הסרט מגיע לארץ, אתם חייבים לראות אותו!

אני ממשיכה לחכות לאביב.

נשיקות.

תגובות

  1. וואי, אני שותפה לאותה פנטזיה! למרות שאומנם ללכת לראות סרט באמצע היום זה לא כמו לשבת במסעדה לבד.

    איפה יהיה אפשר לראות את הסרט?

    השבמחק
  2. יש משהו מרגש בלראות סרט לבד, כי אחריו כל המחשבות אודות הסרט נשארות בראש ואין עם מי לשתף. זה סוג של זמן איכות עם עצמך למי שמפחד מבדידות יתר.

    אל דאגה, האביב בדרך (באיטליה אתמול החליפו את השעות לשעון קיץ!)

    נשיקות

    השבמחק
  3. Aww, this is beautiful !
    I love it ♥
    xx

    Henar
    ...OH MY VOGUE!

    השבמחק
  4. אני מאוד אוהב את ביל קונינגהם!
    כל יום שבת בבוקר (עם הקפה) אני רואה את הסרטונן השבועי שהוא עורך באתר של ה"ניו יורק טיימס".
    אפילו כתבתי עליו ועל הסרט כתבה שלמה ב"בל מוד".
    חבל שבארץ לא מכירים אותו יותר.
    שמח שנהנית.
    אני כבר לא יכול לחכות כדי לראות את הסרט...

    השבמחק
  5. Scraping kitty - אני ממש ממליצה על סרט לבד באמצע היום, בעיקר על סרט אופנתי.
    תהני!

    נגה - האביב לא קרוב מספיק, לצערי. תהנו לכם באירופה. נשיקות.

    the eye - לא מכירים אותו כי לא קוראים בארץ את הניו-יורק טיימס. הסרט ממש מגניב, אתה תהנה ממנו. געגועים!

    השבמחק
  6. היי אני עוקבת לשעבר (חוסר בזמן לשוטט באינטרנט) ואחרי המון זמן שלא נכנסתי אני עכשיו נכנסתי וקצת מבולבלת.
    עברת לגור בניו יורק?
    אם כן אז מתי? למטרת עבודה? איזו?

    ניסיתי לשוטט בין פוסטים ישנים כדי להבין אבל לא ממש הצלחתי חוץ מפוסט על שבוע האופנה בניו יורק! איך הגעת לזה? מהבלוג? קשרים?

    בקיצור אם תוכלי לספר בקצרה מה עבר עלייך למה עברת לניו יורק למטרת מה ואיך כל זה התקשר לאופנה אני אשמח מאוד! אני עכשיו מאוד מסוקרנת לגלות! :)

    השבמחק
  7. לאנונימית היקרה - אני נמצאת בניו-יורק מאז אמצע ינואר. באתי לשבועיים ונשארתי עד עכשיו. ולגבי שבוע האופנה - אני מכירה כאן כמה אנשים בעיר עם קשרים שיסדרו לי להיכנס.

    עברתי לניו-יורקי באופן זמני כי חבר שלי פתח פה בית קפה. אין למעבר שלי קשר לאופנה, אבל בניו-יורק האופנה בכל מקום. אני ממשיכה לספר על ניו-יורק ועל החיים שלי בבלוג. את מוזמנת להמשיך לעקוב. אני גם כותבת המלצות על מסעדות וכל מיני דברים מגניבים בעיר. נשיקות.

    השבמחק
  8. הסרט נשמע מגניב!
    אני בעצמי מימשתי את החלום הזה, היתה תקופה שהייתי מובטלת והלכתי לא מעט לבתי קפה לבד, ולפעמים לסרטים, ואחרי שמתגברים על המחשבה (הישראלית) הראשונית הזאת שיראו אותנו לבד זה נהיה כיף. אני אפילו עושה זאת לפעמים עכשיו גם בשישי ושבת..
    אני שמחה שבניו יורק זה הכי כיף כי אני הולכת גם לעשות את זה בקרוב!

    השבמחק
  9. כששהיתי בניו יורק לפני כעשור, הבנתי סוף סוף שבאמת אפשר ללכת לסרטים לבד, לאכול לבד ולהסתובב לבד בלי להרגיש בודדה. העיר הזו היא משהו מיוחד.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!