בחנות משקפיים

IMG_9883

IMG_9907

IMG_9911

IMG_9920

IMG_9928

מסתבר שבדיזינגוף סנטר יש חנויות שאיני מכירה. בקומה השלישית של הבניין השני, כמו שאני קוראת לו, נמצאת חנות האאוטלט של חנות המשקפיים היקרה optic center שהחנות העיקרית של הרשת נמצאת בבניין הראשי ממש ליד “רנואר מן” ו”גולף”. זאת חנות שכל מי שיש לו משקפיים נעצר לידה כשהוא עובר שם. מחלון הראווה המבריק מציצות מסגרות משקפיים צבעוניות מטורפות ויקרות.

גם אני חוטאת ברכישת משקפיים יקרים, אבל ככה זה מי שיש לו משקפיים מגיל 4. לפחות להתפנק בקצת יוקרה אם אני נאלצת להתחבא מאחורי זכוכיות. הפעם השארתי את הג’יבנשי שלי בבית ובאתי להציץ לחנות האאוטלט. מדדתי משקפיים שהפתיעו אותי בגאוניותם ובמחירם הזול. אין ספק שהעדשות שלי יצליחו לגרום גם למסגרת ב 100 ש”ח להפוך לזוג משקפיים יקר, אבל עדיין היה כיף. בחרתי לי מסגרת במתנה (זאת בתמונה הלפני אחרונה) מנומרת, עגולה ורק חצי מסגרת. אני בספק אם אעשה בה שימוש, אבל המראה הוינטאג’י עשה לי מצב רוח נחמד בסוף יום עמוס.

אז אם בא לכם משקפיים יוקרתיים בזול, תקפצו לאאוטלט של אופטיק סנטר, בשבילי זה היה גילוי חיובי ביותר.

שתהיה שנה טובה ומלאת אושר. סיכומים יבואו בהמשך.

בנתיים תהנו מהסופ”ש.

תגובות

  1. ממש יפות תתחדשי :]

    השבמחק
  2. נחמד לדעת על קיומה של החנות. ניראית באמת עם דברים מיוחדים!
    והמשקפיים שבחרת וינטג'יות ומקסימות!:)

    השבמחק
  3. Asia Falkov - תודה רבה!

    Dooshi - תמיד טוב לדעת על חנויות אאוטלט שנמצאות קרוב לבית. שמחה להיות מועילה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!