יש גם זמנים כאלה

בימים האחרונים אני באמת מאוד עסוקה. זה לא רק תירוץ אלא שפשוט הכל הפך לתזזיתי יותר, מהיר יותר והרבה יותר קר. האמת היא שאני מנסה להספיק המון דברים ולצילומים מושקעים לבלוג לא נשאר זמן. אני חושבת על זה שכשהחיים משתנים הבלוג צריך ללכת יחד איתם. בזמנים בהם אני רצה בין עבודה, ביקור של בת דודה שלי מברלין, הכושר, החברות וכמובן עוד מישהו מאוד חשוב, צילומים מושקעים עם פוזות למצלמה לא ממש ניראים לי כמו תיעוד נכון לתקופה הזאת וגם הרבה יותר נוח להסתובב עם הסלולארי בתור מצלמה ולא עם המצלמה האהובה שלי שהיא אמנם מהממת אבל די כבדה.

החלטתי בכל זאת לחלוק איתכם קצת את קורותיי בימים האחרונים והנה הם:

20122010461

20122010475עם בת דודתי מילנה  וחברתי אלה בבר “אוטו”. מוזיקת ניינטיז ברקע ובחורים קרחים… ואז היינו גם בסופר ליד. ככה זה כשיוצאים באבן גבירול.19122010449 שוקו ועוגת גזר בבאצ’ו20122010455

20122010453אני ועידן ואני והברט של יוליה במשרד  23122010479באיזה יום חמים בהפסקת צהריים בבורסה, המתחם הלוהט ביקום.  בג’קט האהוב עליי מ”טנטי בקי”24122010489יום שיש בבאצ’ו עם משקפי ג’ון לנון של בת דודה שלי שניקנו בשוק הפשפשים בברלין. אה וכאן אני חונכת את הסווצ’ר החדש וה אפור שלי מ”אמריקן אפרל” שמשתלב נפלא עם חולצת הצווארון המתוקה הזאת מזארה.24122010494יום שישי אחר הצריים. מנוחה 26122010499 ביציאה מהעבודה בשעה מאוחרת כלשהי26122010501

וכשעתיים מאוחר יותר באותו הג’ינס בכיכר המושבות אחרי מופע תיאטרון בובות ולפני מסיבת הפתיחה של הפרוזדור 2…

בתמונות: אני בעבודה, עם חברים, ביציאות ובבית. פתאום שמתי לב שלבשתי הרבה את הג’ינס שלי. כניראה שככה זה כשזה נוח. האמת היא שספרתי ויצא לי שלבשתי את הג’ינס רק 3 פעמים בשבועיים האחרונים, אבל זה עדיין לא מעט.

מקווה שיהיה לכם המשך שבוע מהמם!

תגובות

  1. יומן מצולם, אהבתי...
    נחמד לראות את קורותייך :-)
    המשך שבוע מצוין לך!

    השבמחק
  2. מהממת :)

    זוהר :)

    השבמחק
  3. ממש אהבתי את הפוסט הזה, הכל נראה מאוד נונשלנט וכיף ☺
    בא לי גם צווארוני פיטר פן!

    השבמחק
  4. LILI LOFT - תודה יקירתי. לפעמים זה יותר כיף לראות שבוע שלם של אירועים יותר מאאוטפיט אחד. אני מקווה לראות כאלה עידכונים גם בבלוגים אחרים. נשיקות וכבר סופ"ש מקסים.

    בארון של גיברת קאופמן - תודה מותק. שלך עוד יותר דבש!

    זוהר - תודה. זה כיף לקרוא.

    Dush - אין ספק שצווארוני פיטרפן עושים כל אאוטפיט למתוק יותר באופן ישיר. שמחה שאהבת את הפוסט :)

    השבמחק
  5. אהבתי.

    ואני אוהבת את הרקע החדש הוא יותר מוצלח מהקודם (:

    השבמחק
  6. גם אני אהבתי את הרקע החדש...למרות שקשה לי עם שינויים זה מלחיץ אותי חיחי. המעיל פרווה מושלם.

    השבמחק
  7. אנונימית - תודה רבה! אני גם אוהבת את הרקע החדש יותר. הרקע הקודם היה סתם לשעשוע והוא היה אמור להיות מוחלף הרבה לפני. סתם נתקע פה כי לא היה לי זמן לבחור חדש.

    The Dark Barbie - שינויים זה תמיד לטובה, כך שאין לך מה לדאוג. שמחה שאהבת את המעיל, אמא שלי תפרה לי אותו.

    השבמחק
  8. וואיי מהמם איזה מוכשרת! ת'אמת שאמא שלי גם תופרת (להנאתה) והיא התחילה להכין לי משהו בסגנון אבל יותר ארוך + תיק בתקווה שיישאר קצת בד...היא קצת איטית כי היא עסוקה אבל אם זה יצא יפה אני אעלה;)

    השבמחק
  9. תמונות ממש יפות!

    מאיפה הנעליים בתמונה במעלית?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!