מאירועי השבוע שעבר

בפרזנטציה של H&M ביום רביעי במתחם של קסטיאל.

אין כמו להתמוגג מקולקציית החורף ביום הכי חם בקיץ. מזל שזה קרה בחלל ממוזג אצל קסטיאל. אני לא התביישתי וזרקתי על עצמי את הפריטים שהכי אהבתי. יש גם וידאו קצרצר. זה כי אני כישלון ולמרות שצילמתי עוד כמה סרטונים ובהם את מיראל מספרת על הפריט האהוב עליה, הם כניראה נמחקו בטעות. חבל.

IMG_6300 IMG_6302 IMG_6308 הייץ' אנד אם IMG_6297  הייץ' אנד אם1 אני כבר יודעת מתי השמלה הזאת מגיעה לחנות ואני אחכה לה שם! גם למגפיים! תודה ל the eye על התמונות.

*וידאו הקצרצר (לצערי, רק 20 שניות של הקולקציה החמימה) צולם בעזרת VIVAZ של סוני אריקסון.

וגם האירוע הופיע בכתבה בחדשות 2.  הסרטון הזה לא עובד אצלי בשום דפדפן. מי שזה מנגן אצלו שיגלה לי איך ואיפה.

בפתיחת התערוכה של דייויד לה שאפל ביום חמישי במוזיאון תל אביב.

היה אירוע משעשע ביותר. הרבה פלאשים, הרבה ניתוחי אף ואפילו בחורה אחת עם קלוגס של שאנל. לא הספקתי לצלם אותה היטב כי היא זזה עליהם כל הזמן, לגבי התערוכה עצמה, ברור שהיא הגיעה למוזיאון כדי למשוך קהל צעיר. לא אהבתי הכל, אבל את מה שאהבתי תיראו כאן.

Picture 006 Picture 025Picture 024 Picture 022Picture 015Picture 030 Picture 033 אהבתי את הצבע…

קפה עם רותם בבאצ'ו ביום שישי בבוקר.

אוירה נחמדה, מזגן, דיבורים על "היפסטרים" ו"סחים" מפי היפסטרים שיושבים מסביב. נדהמתי לגלות כבר לפני שבוע שמתקיים שיח כזה בעיר. אז אני כאילו בהיפסטרים אם מסתכלים על הטעם שלי בבגדים, מקומות בילוי, בתי קפה ואפילו מוזיקה וקולנוע לפעמים. רק לפעמים כי אני גם אוהבת את ליידי גאגא ובריטני, כן, אבל ההשתייכות הזאת ל"היפסטרים" חדשה לי ומוזרה כי אני קצת זקנה מדי בשביל ההגדרות האלה. מושג זה שאני הייתי בטוחה ששייך לצעירים בוויליאמסבורג, ברוקלין,ואולי למגניבים הבטלנים בברלין בשנים האחרונות ולא קשור אלינו כלל, קפץ העירה לביקור. מעניין כמה זמן הוא ישאר. כאילו זה מגניב והכל לשבת בבאצ'ו ולגלות שאני היפסטרית (לכל מי שלא מכיר אותי, המשפט האחרון נאמר בציניות),  זה רק מלחיץ שהעיר מלאה בילדים בני 22 שהולכים למקומות האהובים עליי כבר למעלה מחצי עשור וממציאים לי שמות. אבל שיהיה לכולם לבריאות. אפילו קניתי "העיר" כדי לקרוא ולהבין מה כולם רוצים. נגיד שהבנתי.

היפסטרים בבאצ'ו:

Picture 035 Picture 042 המפגש הזה הסתיים באופן טראגי, כאשר מכשיר הסלולאר הקשיש של רותם קפץ אל מותו בטביעה בכוס של קפה קר. זה היה משעשע במקצת.

מאחלת לכולם שבוע מהמם!

תגובות

  1. אבל לא מבאס אותך שהם מביאים שברי קולקציות לארץ? או שאולי המצב השתפר ואני לא מודעת...

    השבמחק
  2. הילית - לטענתם המצב בקולקציית החורף יהיה אחרת והם תמיד אומרים שהם מביאים את כל הקולקציות. מה גם, שדברים כאלה לא מבאסים אותי. אם אין מה לקנות אצלם, תמיד יש זארה.
    חוץ מזה, זארה זה ליד הבית.

    השבמחק
  3. חבל שהסרטונים נמחקו, אבל אולי גם לא. לא בטוחה שזה נכון לשתף את כולם במה שאמרתי על הפריט האהוב עלי ☺ זה היה לאוזנייך בלבד. וכל מי שעמד לידינו באותו הזמן.

    בקשר לשיח על היפסטרים וסחים, בא לי למות מזה כבר. ב 2006 ידיד שלי מניו יורק אמר לי שאני מתלבשת כמו ההיפסטרים בניו יורק. אז זה נשמע מגניב ולקחתי את זה כמחמאה. כמובן, שגם זה, כמו כל דבר אחר שמגיע לארץ, נגמר באובר דואינג איט. שיהיה להם בכיף.

    שבוע טוב!

    השבמחק
  4. הי ספי,

    עשית לי חשק לחורף ביום לח ומהביל במיוחד :)
    ורציתי לכתוב לך שנחשפתי לבלוג שלך בימים האחרונים,קראתי הרבה פוסטים ואני נהנית מכל שנייה :)
    שיהיה שבוע נפלא,
    עדי.

    השבמחק
  5. ממש אהבתי את מה שלבשת מ H&M עשה חשק לתת למקום הזדמנות נוספת (ביקרתי לפני איזה חודש ולא התרשמתי מכלום חוץ מתאי המדידה הסופר מתוכננים)
    וניסיתי לעבור מהר על התמונות מהתערוכה כי אני רוצה עוד ללכת לראות אותה ולא רוצה ספויילרים.

    השבמחק
  6. ספי היקרה,
    באיחור קל אני חייבת לציין עד כמה שאני אוהבת את הפוני הכבר לא כ"כ חדש שלך!
    פעם H&M מאוד קסמה לי, עכשיו אני איכשהו לא מוצאת שם שום דבר מיוחד... מקווה שזה ישתפר לקראת הקיץ. בכל מקרה , המגפיים שאת נועלת והמגפון עם השרוך נראים מצוין!

    השבמחק
  7. Dush - לא חבל על כלום. אני בטוחה שעוד נצלם סרטונים מגניבים בעתיד. ולגבי ההיפסטרים - למי אכפת. ברור שכל מי שמטריד את עצמו בנושאים האלה הם צעירים שרוצים להיות מיוחדים, אך גם להשתייך. לי זה לא משנה.

    עדי האנונימית - שמחתי מאוד לשמוע שאת אוהבת את הבלוג. תודה רבה על התגובה ואני מקווה שתמשיכי לבקר.

    Toxicrose - קולקציות החורף תמיד מעניינות יותר לטעמי, אני מקווה שבחורף הם באמת יביאו בגדים מגניבים והתערוכה הייתה ככה ככה. מקווה שתהני.

    LookinFab - קודם כל תודה רבה על הפוני ולגבי H&M, כמה שהם היו הרשת האהובה עליי, אני עדיין לא מוצאת את רוב הפריטים שם לטעמי. זאת רשת שלפעמים יש שם מציאות וככה אני רואה אותה גם היום. בישראל היא עוד צעירה ויש להם בעיות עם מלאי, לדעתי. מקווה שבחורף יהיה אחרת. הקולקציה נראית בינתיים נורא יפה. לפחות לפי הפרזנטציה.

    השבמחק
  8. נראה שהיה לך שבוע פורה ומעניין :)
    האווטפיט שלבשת לתערוכה מקסים, כל כך יפים לך הצבעים הבהירים הללו.

    שרונה

    השבמחק
  9. שרונה - אכן היה לי שבוע נפלא. מקווה לעוד כמה כאלה.

    תודה! אני גם אוהבת את האאוטפיט הזה, האמת היא שלא היה לי כח להצטלם, אבל בכל זאת רציתי לתעד אותו.

    השבמחק
  10. הי,

    אפשר להיות חצופה ולשאול מתי (בערך) צפויות להגיע המגפיים למדפים?

    תודה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!