Giveaway מס' 1

קוראות יקרות שלי, כמו שהבטחתי, יש לי הפתעה בשבילכן!!!
השמלה הזאת, שמלת קוקטייל בסגנון שנות ה- 20 מתנת החנות Emma Ro תוגרל בין קוראות הבלוג הצהוב שלי.
ema ro-3 
השמלה במידה S, היא מגיעה עד מעל הברך, לא קצרה ולא ארוכה מדי, באורך מושלם ממש. עשויה סאטן ותחרה.
מה צריך לעשות כדי לזכות:
  1. נא להשאיר תגובה עם המייל שלכן בתחתית פוסט זה.
  2. להצטרף לעמוד פייסבוק של Emma Ro, החנות הכי יפה בגבעתיים (רח' כצנלסון 61). שעורכת מכירה מיוחדת מחר (שישי) ותעניק 20% הנחה על כל פריטי היבוא.
  3. להצטרף כקוראים בבלוג שלי, כאן משמאל.
  4. ללחוץ על ה- Like כאן בתחתית הפוסט שלי.
מי שתמלא אחר כל 4 הדרישות (ואני מתכוונת לבדוק) תזכה להכםיל את סיכויי הזכיה שלה, כי אני אכניס את שמה להגרלה פעמיים. בהצלחה לכולן!
ההשתתפות תתאפשר עד יום חמישי ה- 13.5 בשעה 00:00. ההגרלה תיערך ביום שישי הבא 14.5 בשעה 14:00 ואני בשמחה אודיע על הזוכה המאושרת הכי מהר שאפשר.
שיהיה סוף שבוע נפלא!