new arrival

IMG_3312כשיצא לי להתראיין לכתבה כלשהי בתקשורת הישראלית תמיד אמרתי שאין עוד חברת אופנה מקומית גדולה שראתה בבלוגרים כח אמיתי וכאשר TNT פנו אליי, דרך משרד הפרסום שלהם, כמובן, הבנתי שהנה זה מתחיל. החברה הזאת רואה בנו, הבלוגריות, אנשים שלדעתם כדאי להקשיב. חברת TNT הייתה מאז ומתמיד חברה שהמהלכים השיווקיים שלה היו חדשניים, חדים ומושכי תשומת לב, והמסרים שלהם תמיד עוררו בי תחושה שזו חברה מגניבה.  אפילו התמודדנו פעם על התקציב של החברה הזאת באיזה משרד פרסום שעבדתי בו, אבל הפסדנו וחבל!

נכנסתי לחנות TNT בדיזינגוף סנטר והטייץ הפרחוני הזה שהיה תלוי מתחת לשלט new arrival, לא רק היה ניראה כמו הפריט המדוייק ביותר לאביב, אלא גם כמשהו שהיה באמת חסר לי במלתחה. כבר מזמן רציתי טייץ פרחוני, אבל כזה שלא יהפוך את רגליים שלי לערוגת פרחים שמנמנה וכזה שכן יתאים לטוניקת התוכים שלי שנקנתה בניו-יורק ולא יצא לי ללבוש אותה עדיין. ניראה, שקולקציות מתחלפות ממש מהר וכבר אפשר להתחדש בפריטים לאביב הבא. את הטייץ המושלם בחרה גם דנה, שבפוסט שלה מצולמת באווירה ירוקה הרבה יותר מהכיכר הכי מוכרת במדינה.

כבר מזמן רציתי להצטלם על הכיכר כאשר מאחורי ניתן לראות את הלב על מדרגות העירייה. אמנות רחוב בתל אביב זה אחד הדברים שנותנים לעיר את הייחוד לה. עבודת אמנות גרילה שהעירייה לא מסירה יש בה אמירה של פתיחות והיא מספרת שהעיר הזאת היא סמל לחופש. אך האם זה כך באמת? אני מקווה שהעיר הזאת תישאר כמו שהיא. ללא תקנות לסגירה מוקדמת של מסעדות בשכונות מגורים וללא המגבלות הנוספות ששמועות עליהן מסתובבות בעיר. אני מקווה שישאירו את העיר הזאת מושלמת.

IMG_3308 IMG_3319 IMG_3317 IMG_3320 IMG_3316בתמונות: טייץ מתנת TNT,  טוניקת תוכים ונעליים: forever21, בלייזר אוברסייזד: מתנה מאמא שלי. נקנה מתישהו במהלך שנות ה-90.

התמונות צולמו היום, בבוקר החמים של יום ראשון. עוד לפני שהגיליתי כמה המון עבודה יש לי וכמה שהשבוע הזה הולך להיות עמוס. מקווה שהשבוע שלכם יהיה מושלם, לא משנה מה יהיה צבע השמיים!

תודה רבה לצלם הכי טוב שלי, לעיר הכי טובה וכמובן לכם הקוראים שלי שאני כל כך שמחה שאתם כאן (אני יודעת כי גוגל אנליטיקס מגלה לי). נשיקות.

תגובות

  1. מגפונים לוהטים! אני שמחה לראות שהעלית בסוף את הפוסט בתחילת השבוע, זה אומר שהחבר מרגיש יותר טוב?
    החלמה מהירה בכל אופן ונשיקות (לך כמובן!)

    השבמחק
  2. הבלייזר הזה פשוט הורסס.... קניתי משהו דומה בלונדון (תמונות בקרוב) ואני מקנאה בך ובאמא שלך (אמא שלי לובשת L ונועל מידה 41 בגלל שהיא גבוהה מאוד)

    השבמחק
  3. הוטנס, איזה טייץ נהדר.
    great minds think alike...

    גוגל אנליטיקס גם אמר לך איפה אני גרה ומה הגובה והמשקל שלי? :)

    השבמחק
  4. דבר רחד בטוח, אין ספק שזאת העיר הכי טובה ;)

    השבמחק
  5. היסטרי היסטרי!!!אהבתי את הפריטים מF21, וגם את הטייץ שהוא מאוד גראנג'י..
    השילוב של הזקט עם הטוניקת תוכי מעולה

    השבמחק
  6. טי שירט לוהטת! בנין העיריה הוא אחד הדברים החביבים עלי בעיר. אני מחכה לבית הקפה שמתוכנן להפתח על הגג בעוד שנה או שמונה... :-)

    השבמחק
  7. ומה יקרה אם בשכונת המגורים שלך יפתחו מסעדות רועשות?

    השבמחק
  8. לוק מדליק! אהבתי במיוחד את המגפונים. מסכימה איתך לגבי הפספוס של חברות אופנה גדולות שעדיין לא זיהו את הפוטנציאל של בלוגריות האופנה, אבל אני מניחה שזה יקרה בקרוב. ואלו שלא יעשו זאת, יישארו הרבה מאחור... שבוע מקסים וחורפי!

    השבמחק
  9. דרך אגב...
    ערוגת פרחים שמנמנה=גאונות

    השבמחק
  10. בחירת הצבעים שלך מזוויעה.
    איפה נולדת? בצצניה?

    השבמחק
  11. ספי שולטתתתתתתתת

    השבמחק
  12. לובה - תודה. העליתי ברגע שזה הסתדר לי. אני דווקא מאוד מרוצה מהלוק המיוחד שנוצר. החבר בסדר, תודה גם על זה.

    Clothes on Trees - תודה רבה. אני מתה על בלייזרים. פעם כשעוד עבדתי במשרד ובאתי איתו עפם אחת לעבודה, כולם לא הבינו את העניין עם האוברסייזד. מוזר.

    Dana (MODAna) - כן, זה לגמרי טייץ מושלם. אני אתכנת את האנליטיקס שיוכל להגיד לי הכל. הוא בנתיים מספר לי שאת הורסת ואיפה את גרה זה לא קשה לברר...

    שיקסע - זה נכון. לפעמים כל מיני מקומות מבלבלים אותנו קצת. אבל זה באמת נכון.

    lian - תודה רבה. אני גם מתה על השילוב הזה. משום מה ניראה לי שלא כולם חושבים ככה. אבל זה כל הכיף.

    Yaara Keydar - תודה! הכיעור של הבניין הזה חביב עליי עד מאוד גם כן. לא שמעתי על הבית קפה קודם. אבל כנריאה שעוד יש למה לחכות.

    אנינימי ראשון - בניין לידיד יש בר ובית מלון וממש שניה משם עוד מסעדה. אנחנו לא גרים באזור פשע ולכן כל המסעדות בעיר לא רועשות. כל מי שאני מכירה גר באזור עם מקומות בילוי ואף אחד לא מתלונן. ניראה לי שאם המקומות שנמצאים קרוב לבית ייסגרו, אז אנשים יתלוננו באמת. זה כל הקטע של לגור בעיר גדולה, להתחבר לדינמיקה של העיר, לגור קרוב למקומות שקונים בהם ושמבלים בהם, אחרת למה לשלם כל כך הרבה על המגורים כאן אם לא בשביל הנוחות?

    לירז - תודה רבה על התגובה! אני מניחה שהן כן זיהו אבל חוששים. כל החברות חוששות מלתת חופש ביטוי שקשור למותג שלהם לאנשים מחוץ למשרד פרסום. אבל הכל משתנה וזה לטובה.

    Dana (MODAna) - דנה, זאת שוב את? כן זה משהו מצחיק ומעציב. ראיתי פעם טייץ פרחוני באמריקן אפרל שבדיוק נתן את ה אפקט הזה. לא היה מהמם בכלל.

    אנונימי שני- אם ככה, בצ'צ'ניה יש יותר תעוזה אופנתית. מומלץ לך לנסוע לשם. ואת הבחירות שלי לא חייבים לאהוב. אני ממש בסדר עם זה :). תודה בכל מקרה.

    Doron Tal - תודה, אבל זה ברור!!!

    השבמחק
  13. אאוטפיט מאוד מאוד קול!
    מאוד אוהבת את הבלייזר והמגפונים האלה הורסים! אני רוצה גם...

    השבמחק
  14. אאוטפיט בהחלט מיוחד ומגניב!
    חייבת להודות שלקח לי כמה דקות ומבט שני להעריך אותו (במבט ראשון לא כל כך אהבתי)
    אבל במבט שני זה גם בדיוק מה שהופך אותו לכל כך מיוחד ולא שגרתי
    תתחדשי על הטייץ :)

    השבמחק
  15. דווקא הטייץ הוא נפילה-
    א)מבגר
    ב) עם בגד מקושקש/הדפס כמו זה של הטוניקה, עדיף לשים טייץ מונוכרומטי=חלק בלבד.
    הטוניקה זו שעושה את ההופעה, והיא ממש מיוחדת.

    השבמחק
  16. טוניקה מעלפת! בכלל, כל הלוק הזה מיוחד וצבעוני ולטייץ יש קטע ממש מיוחד פה.. תתחדשי!! נראית מהמם!

    השבמחק
  17. ממש אהבתי את הטייץ ואת הטוניקה. ותל אביב באמת קרובה ללהיות עיר מושלמת..אין מה להגיד :)

    השבמחק
  18. Nina - תודה, יקירתי. המגפונים הם בהחלט יציאה חד פעמית.

    Toxicrose - התגובה שלך ממש משמחת אותי כי אני גם מרגישה ככה לגבי האאוטפיט הזה. הוא באמת מיוחד באופן הלא מושלם שלו. תודה רבה!

    אנונימית 25.1 - אני מבינה את כוונתך, אבל לא מסכימה. טייץ חלק לא ההי נותן פה את האפקט המיוחד ואם הג'קט החלק זה לא היה להיט.
    תודה, בכל מקרה, על התגובה.

    marina - הטוניקה באמת לא נתנה לי להשאיר אותה בחנות בניו יורק. בהתחלה לא קניתי אותה, אבל כמה ימים אחרי זה חזרתי לקנות אותה. תודה רבה.

    השבמחק
  19. elinor - תודה רבה! תל אביב מודה לך גם למרות שאת רחוקה :)

    השבמחק
  20. אאוטפיט קולי ביותר! מגפונים מהממים ושילוב מוצלח מוצלח:))

    השבמחק
  21. טוב האאוטפיט הורס..תלכי איתו ורק איתו כל יום!

    השבמחק
  22. טוניקה מדליקה ביותר!

    השבמחק
  23. OFF: ראיתי תגובה שלך בפוסט של "אוסף פרטי" ורציתי לחזק אותך ולהגיד שאני מסכימה איתך ב- 100% כמו כן, יש לך דעות מוצקות שהייתי שמחה לקרוא אותם גם פה.
    כמובן שבלוג זה הכי אישי ואני מתכוונת מהמקום הכי מפרגן.

    השבמחק
  24. טושיק - תודה רבה, יקירתי. המגפונים האלה הם באמת משהו שידעתי שימשוך תשומת לב.

    kalba - כן, ממש. כל יום אני אבוא לבקר אותך ואלבש רק את זה. אבל תודה.

    anat- תודה רבה. כיף לשמוע. בכלל לא הייתי בטוחהשאלך איתה כשקניתי אותה. פשוט התוכים והפאייטים יחד זה שבה אותי.

    אנונימית OFF - את לא מבינה כמה שמחתי לקרוא את התגובה הזאת. אני ממש לא רציתי להעיק על הפוסט של שלי, אבל זה באמת הפריע לי. אני חושבת שמותר לדבר לא רק על בגדים בתגובות לפוסטים וזה מה שהופ את הדיון לקצת מעבר ל"תתחדשי ואיזה יפה לך". אני מבינה את הרצון שלך לתוכן עם יותר הבעת דעות שלי. אני ממש שוקלת לשנות פה קצת לקראת השנה החדשה שהתחילה ולא היה לי זמן עדיין לעצור ולחשוב על עתיד הבלוג.
    אני אקח לתשומת לב רבה את ההצעה שלך. תודה רבה שוב!

    השבמחק
  25. ערה ועצבנית30 ינואר, 2010 02:22

    מרגע ש-TNT חילקו לכם בגדים חינם את ודנה וכולן, מתרפסות כאילו זה שאנל.
    הטוניקה מהממת והטייץ סתם פרחי ואם מה שקנה אותך זה כמה בגדים חינם אז אתן בבעייה כולכן.

    השבמחק
  26. ערה ועצבנית - חבל שלא הלכת לישון. ובגדים חינם זה כן נחמד לקבל, בלי קשר לשום חברה. אני לא חושבת ששאנל היה מועיל לי יותר כרגע.
    הרי גם אם שאנל יתנו לי משהו בחינם לא תיהי מרוצה :).

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!