חשבתי שאני לא עושה חניונים וגרפיטי

IMG_0443

אז חשבתי שזה מאוס ולעוס, אבל היום היה בא לי באופן די פתאום לצלם את זה. לבשתי את מה שאתם רואים ורצתי לאורך רחוב ריינס, הרי אני נערת ריינס. כל התל-אביבים יודעים מה זה אומר (ולא, לא רק שם של להקת רוק).אולי אגלה בהמשך.

אבל הסיבה העיקרית לכתיבת הפוסט הזה היא שהחלטתי שהכל משעמם, כל הבלוגים משעממים. טוב, כולם חוץ מקלבה ולובה, שבהם תמיד יש משהו אמיתי, משהו שמדבר על החיים עצמם ולא רק על חוויות מינוריות שמנסות להתאים לבגדים המצולמים. החלטתי שצריך לעשות משהו, הבלוג שלי לא יכול להיות משעמם, הרי הוא שלי ואני לא יכולה לתת לזה לקרות.

אני אשתף אתכם בפוסט הזה בכל מיני דברים שאני חושבת לאחרונה על בלוגים בתחום האופנה, טוב, בטח שמתם לב כבר לאיזשהו מירמור בכתיבה שלי היום. לא יודעת, לא מרגישה שהם נותנים לי השראה. להיפך, לרוב אני מנסה לברוח מהמראות, התכנים, הרקעים שאני רואה אצל בלוגריות אחרות, מנסה לברוח מסיפורים אישיים קורעי לב, רוצה משהו אחר, משהו שהוא הכי אני. מצד שני, אני מאמינה שכולם צריכים לעשות מה שבא להם הכי טוב ולחיות את חווית הבלוגינג בסגנון האישי שלהם, ולכן איני מרבה לתת ביקורת. אבל עדיין, אני מרגישה שלא מתאמצים פה מספיק כדי להוציא תוכן מרגש באמת או תמונות יוצאות דופן.

IMG_0444

אני חייבת לציין שמבחינתי התמונות האלה הן תוצאה של חשיבה אימפולסיבית, אך גם סוג של מרד אישי שלי. הלוק הזה, שהלכתי איתו את כל רחוב ריינס וספגתי מבטים מכל, אבל כל האנשים, בעודי מתחבאת מאחורי משקפי השמש השחורים שלי, זה הדבר הכי אמיץ שעשיתי לאחרונה, ואני מתכוונת משהו כמו בשלוש השנים האחרונות, לפחות. מאז ומעולם הייתי גאה במה שלבשתי ולא העזתי לעזוב את הבית אם איני שלמה עם הבחירה שלי.  אבל כדי ללבוש חצאית עור בעלת נפח, נעליים ורודות ושרשרת עבה באמת הרגשתי שאני צריכה לעבור איזשהו מחסום, ושלא נדבר על האיפור השחור. אני מוכנה לעשות דברים כדי לעורר עניין בבלוג שלי,בעיקר עבורי. מקווה שזה נותן השראה גם לכם. הרי ללבוש משהו שאנחנו רגילים אליו לא מקדם אותנו לשום מקום. כמה שזה יראה שטחי, אני מאמינה שלבוש וחשיבה אופנתית מפתחים אצלנו יצירתיות שלא קשורה רק לבגדים. אותי זה מעודד לחשוב באופן ביקורתי וגם לכתוב על זה.

IMG_0451

IMG_0449

IMG_0456

IMG_0448

IMG_0459

IMG_0458

IMG_0461

IMG_0454

בתמונות: חולצה אמריקן אפרל – הפריט היחיד שלי מהחנות והוא פשוט מושלם, חצאית שהייתה של אמא שלי ועברה אליי בהפתעה בשבוע שעבר, סנדלים ורודים מהחנות האהובה עליי בקינג ג’ורג’, תיק מזארה, שרשרת גם מאמא. כמה מילים על הבחירה האופנתית שלי: ההשראה היא מהשמלה שאמא שלי תפרה לי והוצגה כאן בפוסט האחרון. ורוד עם אפור כהה, זה מה שהיה בא לי ומיד והניטים, אני כניראה לא מצליחה להחזיק את עצמי ורוצה רק עוד ועוד. בנתיים מסתפקת בתיק ומגפונים החניון הוא בהשראת הצלם, הוא פשוט נורא קרוב אליו והיה לי הכי נוח להראות כמו זונה רוסיה דווקא שם, מקסימום אפשר לברוח מהר ולתפוס מחסה.

אני מצטערת אם המחשבות שלי לא מסודרות, פשוט לגמתי היום אייס קפה בשדרה וקפה עושה לי עודף אנרגיות והמחשבות לא מוכנות לעצור אפילו לרגע. לא מצפה שתקחו מזה השראה, הרי המראה שלי כאן זה משהו מאוד ניינטיזי שכל האינטרנט מפוצץ בו, אבל עדיין בין האינטרנט והמציאות יש מרחק, אפילו מי שצילם אותי הסכים ללכת איתי ככה ברחוב, בעודי כולי בשחור, ואמר שהרואין שיק זה כניראה הקטע שלי.

אה ונערות ריינס, היה כינוי לבחורות שבחורים מרושעים ( וכן הם תמיד היו וזו לא המצאה של השנים האחרונות בעיר) התביישו ללכת איתן בדיזינגוף, כי הן נחשבו ל”נותנות”, או לא היו נאות מספיק בעיני המרושעים, אז הלכו איתן בריינס המקביל, כדי שלא ירא אותם יחד ה”מזדנגפים” האחרים.

המשך שבוע מעולה, אל תתייחסו לביקורת שלי ברצינות יתירה מדי, תעשו מה שאתן עושות הכי טוב. אני אוהבת את כל הבלוגים וקוראת אתכן, חברותיי לבלוגוספירה, כל יום. אני רק רוצה שתרגשו אותי!

תגובות

  1. עוקבת אחרי הבלוג שלך כבר הרבה זמן ומאוד מאוד אוהבת את הכנות והתעוזה שלך. הרבה בלוגרי אופנה יוצאים די שטחיים בפוסטים שהם מצרפים לתמונות... שוב, כל הכבוד על התעוזה, ובקשר לאאוטפיט - שילוב צבעים מנצח. לא לכולם יש את האומץ לצאת ככה מהבית. סומכת עלייך שתמשיכי ככה...

    השבמחק
  2. לא היה מזיק סינון קל בתמונות שקצת חוזרות על עצמן
    יש שם שתיים מדהימות (האחרונה והקלוזאפ) והן הולכות לאיבוד

    שוב תשבוחות לצלם וליצאנית המדומה

    השבמחק
  3. למדתי כמה דברים חדשים מהפוסט וזה כבר שווה את הכל.
    לד ביטוי נערות ריינס.

    השבמחק
  4. דבר ראשון, תודה רבה על המחווה, זה באמת כבוד שאת תופסת מהבלוג שלי בתור משהו אמיתי ומעניין :)
    דבר שני, זה תמיד טוב לשאול את עצמך שאלות ולנסות לצאת מעט מהמסגרת.
    לסיום- את נראית נהדר. בעבר גם אני ירשתי מאמי חצאית עור שנדרשו לה המון המון תיקונים רק שלא הצלחתי למצוא תופרת שמוכנה להתעסק עם עור. התייאשתי וזכיתי בחצאית עור וינטג' במחיר די מצחיק מאיביי, גרמת לי לחכות לה עכשיו אפילו יותר בציפייה.
    מחמיא לך מאוד לוק הרוק צ'יק עם האיפור השחור והניטים, את ממש לא נראית כמו פרוצה רוסיה :) זה משעשע אותי כי זה תמיד חבל דק שאני מהלכת עליו.
    תמשיכי במה שאת עושה ו-rock on! אין כמוך.

    השבמחק
  5. את לפני מחזור או משהו כזה?

    השבמחק
  6. בדרך כלל אני פחות מתחברת ללוק שכזה, אבל מה שכן האיפור יצא מדהים!

    השבמחק
  7. בעקרון, אהבתי את האאוטפיט... אבל הוא לוקה בחסר...
    לפי דעתי, זה לא נועז מספיק, זה לא מחדש לי כלום...
    ולפיכך הפעם, לא שיחקת אותה.
    מצד שני, המראה הרומנטי יושב עלייך בול ואת צריכה לדבוק בו...

    בגדול, טעון שיפור קל... אבל על העובדה שהסטייל שלך הוא כמה רמות מעל ישראלית ממוצעת, מגיע לך שאפו :)

    השבמחק
  8. לאנונימי הראשון - תודה רבה על התמיכה. כמו שכבר אמרתי לא צריך אומץ, רק להרגיש שזה יפה לך. שנה טובה!

    einhoora - תודה יואב היקר. אני מבינה למה אתה מתכוון, אבל בגלל שאני אוהבת את התמונות האלה והן כל כך שונות אני רוהצ כמה שיותר מהן.
    אני שוקלת לפתוח לצלם שלי בלוג ושם נשים רק את התמונות הממש ממש יפות.

    saray - אל תקחי אותי לא נכון, את תמיד מרגשת וגם זה לא אישי, אלא הלך רוח. שנה טובה , דארלינג!

    אנונימי השני - שמחה לשתף תמיד במשהו חדש. "נערות ריינס" זה מהמם, כמו שאומרת כל נערת ריינס שאני מכירה.

    Crazygal - תודה מותק. אני שמחה שאת מבינה את כוונתי. היה לי נעים לפרגן לך.

    moran - יקירתי, אני לא כובתבת את זה מכעס או מעצבים, אלא בתור מישהי שמקבלת תא האינפורמציה שלה די רק מבלוגים וקוראת את הבלוגים כל יום, חשבתי להעביר ביקורת. זה לא בקטע, למרות שזה יצא סנסציוני, אבל זו טבעה של ביקורת. תודה על ההתייחסות.

    Galit - Lynn Stiklaro - תודה רבה. גם אנ יבדרך כלל פחות מתחברת ללוק שכזה, אבל ניראה לי שהגיע הזמן :). האיפור זה הכי מצחיק. שמתי צללית שחורה ואפורה על העפעפים העליונים והתחתונים. מה שיצא מעבר למסגרת של מה שרציתי ניגבתי עם מגבון להסרת איפור והנה, מראה ההרואים שיק בשתי דקות.

    אנונימי שלישי - תודה רבה. לגבי האאוטפיט עצמו אני גם חושבת שהוא לא מחדש כלום לקוראים, הוא מחדש בעיקר לי. לא ראיתי את עצמי ככה אף פעם ולכן זה כל כך מגניב. עם הסתיו המראה הרומנטי יחזור... אולי.

    shani - לא קרה שום דבר דארלינג. פשוט אני חושבת שכולנו יכולות להיות טובות יותר. הביקורת היא גם כלפי עצמי. היא באה גם כי חשבתי שאני משעממת ולכן זה יצא. אני ממש מבקשת לא לקחת באופן אישי שום דבר. הרי אנחנו זה יותר מהבלוג, נכון?
    שנה טובה וסורי שפספסתי את הזמנת הים שלך.

    השבמחק
  9. האיפור מאוד מוצלח והולם אותך-זה מתאים מאוד לסתיו הקרב ובא ולעכשיו לשעות הערב ופחות לשעות בהן הצטלמת ,אבל מתאים לך מאוד.
    לגבי האאוטפיט-כל פריט בפני עצמו יפה,אבל השילוב עלייך פחות טוב -נדמה לי בגלל העובדה שהחצאית נראית גדולה עלייך.
    העלית ביקורת מעניינת וטוב שהרמת את הכפפה לדיון שכזה .
    הכי שווה התיאור של נערות ריינס.

    השבמחק
  10. סף, לא נזפתי לרגע, אני איתך לגמרי,
    רק הדאגת אותי קצת עם התוכן.

    את כוכבת, השארי כזו!
    (ובפעם הבאה אוי לך אם לא תעני להזמנה לים)
    :)

    שנה טובה מאמי!

    השבמחק
  11. החצאית זקנה, הנעליים זקנות ו-וואלה.. טוטאל לוק על הפנים .
    אהבתי את הבלוג פעם, איפשהו בדרך קצת שכחתי ממנו . היום חזרתי ואיכזבת.

    השבמחק
  12. כרגיל גרמת לי לחייך.
    מסכימה איתך עם החיפוש המתמיד אחר ריגושים חדשים.
    נשיקות ומחכה לקפה בקוצר רוח

    השבמחק
  13. אני מאמצת את השיטה ברשותך :)

    השבמחק
  14. את לא מצליחה להיות יצאנית טובה (במובן הטוב כמובן) כי הן פשוט משדרות משהו זול שאת לא משדרת.

    וכן, גם אני למדתי מושג חדש מהפוסט הזה...

    השבמחק
  15. החצאית נראית ענקית עליך,
    ממש לא הולמת...
    מצטערת, לא רואה שום אומץ ותעוזה בלוק הזקן והסתמי הזה... לכן קשה לי להבין מה גרם לך להרגיש כמו נערת ריינס...

    השבמחק
  16. בדרך כלל אני קוראת ולא מגיבה אבל עכשיו אני חייבת

    בא לי להגיד לך לסתום כבר את הפה...
    את נראית נהדר. והמראה שלך לא כזה "יחודי" או "פורץ גבולות", אני חושבת שהכל הרגשה פנימית. גם המבטים שנעצו בך. ייתכן שאלה היו מבטי קנאה או תשוקה אבל מרוב הלחץ לא הצלחת לפרש אותם.
    אמנם שילוב הצבעים הוא כזה "כהה" ולא התמונות שאת מעלה בדרך כלל אבל גברת, את יפה.

    זהו.

    :)

    השבמחק
  17. יואו לגמרי לוק על הפנים כמו שאמרו
    מי את מנסה להיות, אחת ממאות הבלוגריות הטובות ממך? תקני כמה דברים איכותיים לשם שינוי ואולי תגיעי להן לקרסול
    מנסה לעשות בלוג עם טוגו, אעלק

    ובלי קשר- אני לא בלוגרית בעצמי אבל אם הייתי ממש הייתי חושבת שאת מגעילה על מה שכתבת פה- מי נראה לך שאת?? מרגשת? פחחח

    השבמחק
  18. תודה רבה על כל התגובות.

    אין כמו לקבל קצת רשע על הבוקר!
    וכל אלה שלא יודעים מה אני חושבת שאני, רק עצם הכעס המטורף שלכם לבן אדם זר לחלוטין, מראה שכניראה הצלחתי להזיז לכם.
    זה מצחיק מה אנשים מוכנים לעשות כדי לגרום למישהו להרגיש רע, אבל אתם לא מצליחים :)
    אני מתה על תגובות כאלה, באמת!

    ולגבי החצאית, זה שאתם בחיים לא ראיתם חצאית כזאת ולא מראים פתיחות לגזרה אחרת מלבד משהו צמוד, זו בעיה שלכם, עליי היא לא גדולה, היא מעוצבת אחרת ולגבי לוק זקן, אולי אני זקנה. אני עוד מעט בת 28, מה שלא מפריע לכם לקרוא כאן.

    אני מאחלת לכולם, ללא כעס, או טינה (וזה כולל את כל האנונימיים) שנה טובה, מעניינת, מסקרנת ופורצת גבולות!

    תודה באמת על הכל, מבטיחה להיות טובה יותר בשנה הבאה!

    השבמחק
  19. לא מצאתי מקום טוב יותר לאחל לך שנה נהדרת ולא-משעממת, שבה ירגשו אותך בכל פוסט ופוסט :)

    את עוד יותר יפה כשאת מחייכת, ראיתי אצל קלבה :)

    השבמחק
  20. נעלולה - תודה רבה יקירתי ושנה טובה ומדהימה גם לך ובכלל לתחום הנעליים והאופנה.
    אני ממש שמחה שאהבת אצל קלבה. ובגלל שאת בלוגרית שאני מחבבת, אני חייבת להגיד שהביקורת אינה אישית לאף אחת.
    אני מקווה לא לאכזב ולרגש גם :)

    השבמחק
  21. חבל שאת דואגת לחלק ביקורת , אבל כשאת מקבלת ביקורת זה משעשע אותך ואת מפרשת אותה כתשומת לב וכרשע או מירמור , זו התנהגות תינוקית , ואת פשוט אשכרה מאמינה שהשמש זורחת לך מהאחוריים ושלך לא מגיעה שום ביקורת , מצידי אל תפרסמי את זה , אבל יהיה טוב אם תדעי שיש בחוץ אנשים , חלקם אינטיליגנטים , בוגרים , ו.. לא אוהבים את הבלוג שלך , מה לעשות .. עבור חלקנו את נראית כמו אחרונת מיליון התיכוניסטיות על קינג ג'ורג' פינת סמטה אלמונית , הכתיבה שלך מייחצנת , ריקה , רדודה ושטחית , ואת מרשה לעצמך לבקר אך לא יודעת לקבל ביקורת , אין ספק שאת הבלוגרית הכי לא בשלה , עם מעט ידע באופנה אמיתית , והמתלבשת הבנאלית ביותר , באמת אבל , שיש כאן בבלוגספירה הישראלית , ואני יודעת על מה אני מדברת , תאמיני לי .
    לא כולם מסתכלים עלייך ולא כולם נופלים מהלוק שלך , למרות שאת בטוחה שכן , בחיי , כמו שהרגשתי בגיל 15 , תתבגרי , נשמח לראות עוד בלוג ישראלי , כמו זה של חברות שלא הזכרת , שמכוון קצת יותר גבוה מגרופיות בחטיבת ביניים .

    השבמחק
  22. אני דווקא חושבת שהחצאית ה"גדולה" נראית עלייך מעולה, והלוק הולם אותך, למרות שהוא "לא מתאים לך".

    חבל לשמוע דברים כאלה, אבל אני מניחה שאת צודקת. לי זה לא ממש מפריע כי אני דווקא נהנת מהפשטות והדברים האמיתיים יותר מאשר 'ריגושים' שלרב מומצאים...
    שתהיה שנה מעולה, ואני מקווה שתדבקי במה שאת ולא תתאמצי יותר מידי לרגש. את מרגשת כמו שאת. (:

    השבמחק
  23. מה זה ?? את נראית כומ אלה שמחששות על הגג של הסנטר , מתלהבת בלחץ ומשעממת הכי מכל הבלוגים כפרה . כולם אבל כבר יודעים את זה במילא תכלס .

    השבמחק
  24. את מחבבת אותי? עשית לי להסמיק, יאאאאאאא :) וזה הדדי, כמובן.

    לא לקחתי את זה אישית. אני בכלל לא נוטה לקחת אישית דברים שהשם שלי לא מופיע עליהם בגדול.
    חוצמזה שבפוסט של היום התלוננתי על איזו הצעת חוק, הכי רחוק מנעליים שיש.

    די לחפור בזה, שנה טובה, מרגשת, נהדרת, לך וגם לי, שנהיה לראש ולא לזנב, לקשת נוצות ולא לגרב חד פעמי של דלתא.

    נשיקות!

    השבמחק
  25. אנה - תיראי מאחר ואני לא כותבת ב YNET וכן כותבת בבלוג אישי, זכותי לכתוב מה שבא לי ולא לתת לכל מיני אנשים שאני לא מכירה לשנות את דעתי.
    אין לי בעיה שאת לא אוהבת את הבלוג שלי, את מוזמנת לא לקרוא בו שוב, כמו שמישהו כתב פה פעם, זה לגמרי וולונטרי לקרוא פה. לכי לקרוא את כל הבלוגרים האחרים ואל תפזרי פה ערס.
    למזלי יש בארץ מבחר די גדול של תוכן על אופנה ואת לא חייבת להיתקע איתי. וזה ברור לי שלא כולם אוהבים הכל.
    לא אשנה את דעתי כי את לא אוהבת את הבלוג שלי ואני לא כל כך רואה אותך מגיבה בכזאת התרגשות בבלוגים אחרים ואהובים, אולי תפני את האנרגיות שלך באופן קצת יותר חיובי להבא.
    אין לי בעיה עם ביקורת, אבל כל הביקורת פה היא ערסית ומגעילה ומריחה מקנאה, רשע ושעמום בחיים, את הכרחת אותי להגיד את זה. שנה טובה וקצת יותר חיובית!

    מורן - אני שמחה שאת מפרשת את הביקורת נכון ואני מסכימה עם מה שכתבת. את מקסימה ותודה רבה על המחמאות, ושנה מדהימה גם לך.

    אוחצ'ה - כיף לשמוע את מה שכולם כבר יודעים, אבל שוב אצל כל המעניינים לא ראיתי אתך מגיבה. אני שמחה שאת מסתובבת באיזורים הנכונים בסנטר ויכולה לכוון אותי. מה זה?? אם כל כך משעמם פה, למה להגיב?
    באופן כללי אני לא מאמינה בתגובות מגעילות ומעולם לא משאירה אותן באנונימיות, כשהיה לי מה להגיד כתבתי אותו בשמי. שנה טובה ותודה!

    נעלולה - תודה רבה, כבר באה לראות אצלך. יש פה אנשים שלא מצליחים להתגבר על הרוע שלהם לקראת החג, אבל אני באווירת חופש ביטוי, אז נתתי להם.
    שנה טובה ומעולה!

    השבמחק
  26. אם יש רוע וארס זה כנראה אומר שעשית משהו נכון, גרמת לאיזה מיתר לפקוע. בעיניי זו יופי של דרך לפתוח את השנה :)

    השבמחק
  27. נעלולה מיי דיר - יצא לי ערס ולא ארס מרוב התרגשות. פתאום שמתי לב :)

    השבמחק
  28. מה הקטע עם הזין למצלמה ? את בת 17 או מה ? סטייל דוחה , את נראית מחופשת , לפקאצה , לא פלא שנעצו בך מבטים . אה , ו-לא , אני לא מקנא בך , יש לי פין משלי :-)

    השבמחק
  29. את חמודה והכל,אבל יקירתי את הרמת להנחתה ועכשיו את מופתעת מתגובות הרשע (ציטוט שלך) שקיבלת. הביקורת שלך יצרה רושם שאת חושבת שאת הכי הכי והיתר לא משהו...מכיון שזה פתוח לתגובות למה את בשוק שאנשים מגיבים? לפעמים מגיבים גם כשלא אוהבים משהו. חוץ מזה מי אמר לך שכל אלה שהגיבו ברשעות לא מגיבים בחיבה בבלוגים האחרים?אןלי שם הם כן משתמשים בשמם האמיתי.
    בקיצור,חבל להתחיל ככה את השנה-את מתוקה וכותבת לא רע בסה"כ ולפעמים דווקא מתלבשת יפה.
    שנה טובה ומתוקה !!!!

    השבמחק
  30. שנה טובה ומתוקה לכולם!

    BillyBOY - זה מצחיק העניין של הזין. והלוואי והייתי בת 17.

    אנונימית האחרונה - אני לא חושבת שאני הכי הכי והתגובות מראות שאנשים לא באמת קוראים מה כתוב. בכלל התכוונתי שהבלוג שלי הטריד אותי וגם השאר, כי מרוב שכולם כאן מפרגנים לכולם מתוך נימוס וחמידות מזוייפת, אף אחד לא ממש מתאמץ, הרי למה, גם ככה יהיו תגובות.
    שכולם יעשו מה שבא להם ואני ממש לא הכי הכי באופן אבסולוטי, אני הכי הכי בעייני. זה מה שחשוב לי.
    ואנשים שמגיבים ומטיחים בי עלבונות אישיים וחצי מקללים זה לא מנומס, דוחה ומגעיל. אבל כנראה שהם כאלה וזה קצת מעציב אותי.
    אבל תודה רבה על התגובה הכנה ואני מאחלת לך שנה טובה ומתוקה!

    בזה הפוסט הזה מסתיים ולא יתקבלו עוד תגובות כי את השנה החדשה צריך להתחיל טוב והיא תביא איתה דברים מהממים לכולנו. אז קחו הכל בקלות, ותזכרו שאופנה זה קודם כל סטייל אישי ושכל אחד יאהב מה שטוב לו, ולקנות כל הזמן זה לא מה שהופך מישהו לאופנתי.

    נתראה בשנה הבאה!!!

    נשיקות לכולם, ספי.

    השבמחק
  31. אני לא חושבת שבלוגים של אופנה צריכים להיות עמוקים או מרגשים או כל דבר אחר. זה נחמד אם הם כן, אבל זה לא מה שאני מצפה ולכן איני מתאכזבת אם אני לא קוראת פילוסופיה מודרנית אצלם.

    מה שכן, משום מה את בין היחידות שגורמות לי לקרוא מה שהן כתבו ולא רק להסתכל על התמונות.

    שנה טובה :)

    השבמחק
  32. התיק ממש יפה, והשילוב מעולה.
    דווקא אהבתי את בחירת הלוקיישן, מאוד מתאים לפוסט. במקרה שלך זה ממש מרענן

    השבמחק
  33. אהבתי את האאוטפיט אבל הנעליים קצת מיותרות.
    החולצה מהממת, את יודעת בדיוק איזה דגם זה? אני מתה על הבדים של אמריקן אפרל

    השבמחק
  34. היי ספי
    ביקרתי בבלוג, קראתי את הפוסט וגם את התגובות. מודה שנהנתי קצת מהדרמה. סחתיין על זה שאת לא מצנזרת תגובות, זה מוסיף עניין. בכל אופן רק רציתי שתדעי שהתגובה של "אנה" ממקודם זה כמובן (!) לא ממני. אני לגמרי בעדך ובכלל אני בעד כל מי שיוצר. יצירתיות זה מאלוהים.
    שנה נפלאה
    אנה פ.

    השבמחק
  35. לאנונימי מתאריך 18.9 - תודה רבה שאת קוראת, המילים חשובות לי גם, אחרת לא הייתי כותבת אותן. אנ יחשובת שאנ יקוראת טקסט של אנשים בבלוגים לא כי זה כתוב בצורה כל כך טובה, אלא כי הם מספרים משהו מיוחד ומצליחים לסקרן אותי.

    SARA - תודה יקירתי. אני שמחה שהתייחסת לתיק כי הוא באמת מהמם. הלוקיישן הזה מבחינתי זה משהו חד פעמי כי להצטלם על קירות זה לא ממש הסגנון שלי. אני בדרך כלל מצטלמת במקומות שמספריםסיפור ובאמת קשורים לתוכן הפוסט. שמחה שאהבת.

    אוליביה - תודה רבה, אני גם חושבת שהנעליים קצת מוגזמות כאן, אבל רציתי לנסות. החולצה היא מדגם The Track Shirt וקניתי אותה בשנה בשעברה. היא באמת מדהימה.

    ויטרינה - שמחה שזה שיעשע אותך ובכלל שהגבת פה. בנושא הזה. לא חשבתי מי זאת האנה הזאת ובכלל אנ יאל באמת סקרנית מי עומד מאחורי תגובות מגעילות, ככה זה, זה חלק מהתהילה :)
    שנה טובה ומהממת גם לך, הלוואי ותהיה שנת יצירה והצלחה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!