פוסט לסוף שבוע

היה שבוע די מטורף וזה מה שכיף בשבועות כאלה, הטירוף. אבל הוא כבר מגיע לקיצו ואני מקווה שהסופ”ש יהיה רגוע יותר וכיפי. היה זה שבוע שקניתי בו משהו ללבוש אחרי הרבה זמן שלא רציתי להוציא כסף על בגדים. עברתי בזרה בדרכי חזרה מחדר הכושר והתאהבתי בטוניקה הזאת. ידעתי שאני לא יכולה להשאיר אותה שם. מיד כשחזרתי הביתה לבשתי אותה לארוחת הצהריים. ואלה התמונות שניראות כאילו צולמו ברכבת, אבל הן ממסעדת גוצ’ה. היה טעים שם חוץ מהקינוח שדי ביעס לי בסוף את כל הארוחה.

IMG_6333 

IMG_6334

בתמונות: טוניקה חדשה מZARA, טיץ סגול משוק בצלאל, סנדלים מפורנרינה וסיכת פפיון מחנות ב-1 ש”ח.

ועוד כמה דברים: ביום שבת תהיה מכירה מגניבה בנמל תל-אביב של 30 מעצבים צעירים ובנייהם גם תוכלו לראו תאת הקולקציה החדשה של petit A, הנה ההזמנה. תבואו. הפעם אני באמת אהיה שם!

מכירה בנמל

אז ניפגש מחר….

תגובות

  1. אנונימי15 מאי, 2009 12:03

    פשוט אהבתי:]

    השבמחק
  2. אנונימי15 מאי, 2009 13:55

    הטייץ שלך מהמם!
    מאיזה דוכן הוא בדיוק בשוק בצאלאל?
    כמה הוא עלה ומתי קנית אותו?

    סליחה על החפירה, אני פשוט מחפשת כזה בדיוק.
    ודר"א, הטוניקה מאוד מאוד הולמת אותך.

    השבמחק
  3. אנונימי15 מאי, 2009 16:16

    היי ספי.
    אני מחפשת כבר מלא זמן חולצת פסים לבנה עם פסים שחורים עבים. יש לך מושג איפה לחפש?

    השבמחק
  4. תודה לאנונימיים - הטיץ הוא מהשנה שעברה מאיזה דוכן, הוא באמת היה מוצלח.
    ולגבי חולצת הפסים - לא ראיתי משהו שעונה על התיאור הזה, לצערי. בואו לששוק מעצבים מחר, אולי יהיה שם.
    נשיקות

    השבמחק
  5. ממש אהבתי את האאוטפיט :)
    היה ממש כיף לפגוש אותך והייתי שמחה להגיע ליריד אבל אין לי איך להגיע בשבת..

    השבמחק
  6. הטוניקה ממש מיוחדת!!
    תתחדשי :)

    השבמחק
  7. חבל שאני לא יכולה לבוא ליריד..
    אבל תצלמי מה שקנית נכון ? :)

    השבמחק
  8. אנונימי15 מאי, 2009 23:35

    את דוגמנית?

    השבמחק
  9. אולי אני אבוא ליריד, אני מקווה שיהיה לי איך.

    השבמחק
  10. אאוטפיט מקסים, ואהבתי את הטוניקה:)

    השבמחק
  11. אנונימי16 מאי, 2009 19:38

    היי, אני צריכה עזרה במשו לא קשור.. פתחתי גם בלוג ואני לא יודעת איך לשים לוגו או רקע.. תוכלי לעזור לי?

    השבמחק
  12. אנונימי16 מאי, 2009 21:05

    טוניקה מקסימה ! אהבתי מאוד!

    תציצי בבלוג שלי, הוספתי אותך לרשימת מועדפים !

    השבמחק
  13. תודה לכולם!

    אוליביה - גם לי היה כיף לפגוש, מקווה שמצאת את מה שחיפשת באמריקן אפרל.

    fashion dancer - לגבי יריד המעצבים, לא קניתי שום דבר כי אני נגד שופינג כרגע. אולי בפעם אחרת.

    לאנונימי שביקש עזרה עם הבלוג - נא לכתוב לי למייל, הוא בפרופיל שלי, פה בבלוג בצד שמאל.

    השבמחק
  14. מקווה שנהנת ביריד :)
    הטוניקה מקסימה.. תתחדשי

    השבמחק
  15. אנונימי18 מאי, 2009 08:01

    את דוגמנית?

    השבמחק
  16. לאנונימי האחורון - כן!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!