ירוק סינטטי וצהוב אמיתי

אני משתזפת על המדשאה הסינטטית של מגדלי אקרשטיין. זה רק הגיוני שמקום כזה יחזיק מדשאות סינטטיות, הרי מה הסיכוי שמישהו ימצא זמן באמת להנות מהן ובשביל נוף מהחלון זה מספיק טוב. אבל מה, פרחים צהובים קטנטנים וחמודים מרימים ראשם בדיוק בגבול שבין הaטיח הסינטטי הירוק לסלעים האפורים החלקלקים. כיף לדעת שדבר צהוב וקטן, יש לו אומץ כזה גדול.

IMG_4983

במסגרת פרויקט צבירת החוויות שלי בעבודה ובהרצליה פיתוח בכלל, החלטתי לקפוץ לאאוטלט בהרצליה (10 דקות הליכה מהמשרד שלי) כדי לראות מה יש שם. שמעתי שנפתח שם אאוטלט של מנגו. אבל אוי ואבוי, זה היה נורא. לא היה שם פריט אחד ראוי ומעבר לזה, הכל היה יקר ומיותר. ברוב חוצפתם הם עוד מציגים פריטים שלא נמכרו בקולקציות שנה שעברה ליד השלט המביך NEW COLLECTION – זה באמת דוחה. הרי אנשים שלא זוכרים כל פריט ופריט עלולים עוד לחשוב שזה נכון. בקיצור, אני קצת התאכזבתי מהרשת שאותה אני אוהבת מאוד וממנהליה החמדנים. בלי קשר לכלום, המתחם הזה הוא איום ונורא והחנויות שם לא אחזות בפריט אחד ראוי ללבישה. קצת חבל, הרי בחו”ל מתחמי האאוטלטים מציעים מציאות אמיתיות, לפחות ממה שאני זוכרת מביקורי בארה”ב.

IMG_4986

בתמונות: חולצה מאמריקו אפרל, קרדיגן מפול & בר, חצאית מלפני שנים, מגפונים מקאלה (כשהעקב שלהן לא היה נחשב עוד ביג נו-נו), גרביונים משוק בצלאל מלפני שנים גם.

IMG_4996

מיכל, הצלמת ואני חשבנו לעשות פעם פיקניק על המדשאה הסיננטית הזאת בשעת צהריים, בקרוב….

תגובות

  1. יפה לך דשא סינטטי לפחות לא צריך להשקות אותו...

    בקשר למנגו, הם פתחו חנות חדשה בעפולה והבגדים שהביאו לשם פשוט מזעזעים, ממש מביישים את הרשת. בכלל החנות נראית כמו מחסן ואם לא היה כתוב מנגו לא הייתי מזהה בחיים.

    השבמחק
  2. לדעתי זה חלק מהקונספט של מנגו אאוטלט בארץ. אפשר למצוא שם מציאות פעם בשבוע - כשמביאים סחורה. מי שלא הגיעה לשם באותו היום - סביר להניח שתמצא שם פריטים שלא משתלם לקנות אותם במחיר המוצע. או בשום מחיר אחר לצורך העיניין :)

    השבמחק
  3. אהבתי את החצאית :)

    השבמחק
  4. החצאית ממש יפה!
    חנויות האאוטלט בארץ באמת מבאסות.. חבל שזה ככה :/

    השבמחק
  5. החצאית פשוט נפלאה!גם בצבע וגם בגזרה שלה,כמו של רקדנית:)

    השבמחק
  6. כמו תמיד-מהממת..
    אהבתי את הגרביונים

    השבמחק
  7. תודה רבה לכולכן, החצאית אצלי כבר הרבה זמן ואני מאוד אוהבת אותה, למרות שהיא כאילו מנופחת ועושה תחת קצת גדול, אבל זה לא מטריד אותי.
    והגרביונים - כן, הם זה משהו מיוחד. מקווה שלא יקרעו ככ יש לי רק זוג אחד כזה. אני מאוד קשורה לגרביונים שלי, אולי אכתוב על זה פוסט.

    השבמחק
  8. What a beautiful look

    השבמחק
  9. את ממש יפה,והטעם בבגדים פשוט נפלאה.

    השבמחק
  10. nice pics!
    הצהוב הירוק השחור.

    יפים הם הפרחים
    על דשא סינטטי.

    השבמחק
  11. Lovely blog (even thought I cant understand the words) I Love the pictures.

    Check out http://vintage-tea.blogspot.com/

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!