פוסט גברי: גל בעוד יום מחייו

סוף סוף נגמר יום העבודה. גל ואני יורדים לחניה. פתאום מכל הימים הבחנתי בחניית בניין המשרדים שלנו כאופציה ללוקיישן אורבני קשה כזה, שמתאים למראה של גל. סוף היום, כמה פלאשים, חשבתי לעצמי, מה יכול להיות רע. אם לא יצאו תמונות משהו, לא יקרה כלום. הפעם המצלמה לא אכזבה, הרי בדרך כלל אני לא אוהבת לצלם בה בתאורה חלקית וכבר כמה זמן חשבתי להשיג לי איזו מצלמה רצינית. אבל העניינן הוא שאני לא אוהבת את הכבדות. כיף לי לדעת שיש לי בכיס יצור קטן שמוכן תמיד להבזיק ולצלם. עוד אמשיך לחשוב על זה, ובנתיים גל בדרך הביתה.IMG_4705

IMG_4708

IMG_4713

IMG_4709

בתמונות: מעיל H&M, ג’ינס לא יודעת מאיפה, נעליים NIKE, משקפיים מלונדון.

תגובות

  1. התמונות יצאו ממש טובות..
    זה באמת נחמד שיש לך מצלמה קטנה בתיק , אצלי זה כבר נהפך לדבר קבוע בתיק כמו ארנק

    השבמחק
  2. התמונה הראשונה נורא מגניבה ואהבתי את הרעיון של לצלם בחניה!

    השבמחק
  3. תודה, בנות...
    הכי כיף שיש מצלמה כל הזמן, ככה לא מפספים רגעים.

    השבמחק
  4. יואו, הוא נראה ממש טוב (:

    וכן, מצלמה בתיק זה הכי טוב. למרות שתכלס לפעמים רוצים צילומים יותר איכותיים, ואז חבל שצריך להסתפק בפחות. ( למרות שאפשר לקנות מצלמות איכותיות וקטנות, אבל זה לא אותו הדבר כמו הגדולות )

    השבמחק
  5. Love his outfit. Happy New Year, have a good 2009! :)

    השבמחק
  6. יפה

    אני אוהבת את הבלוג שלך!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!