אף פעם לא ימאס לי

להצטלם בתא המדידה של pull&bear, פשוט כי יש להם כזאת תאורה מעולה שעושה אחלה תמונות בעזרת הסלולר שלי. למרות שמאז שגיליתי תוכנות לעריכת תמונות שמשפרות את הצילומים פלאים, התאורה אולי פחות חשובה, אבל עדיין זה אחד המקומות שהכי מעודדים אותי לשלוף את הסלולר. ולמרות שאני מאוד רוצה להשקיע בכם, הקוראים שלי, ולצלם תמוונת איכותיות, הצילום האימפולסיבי, המיידי בעזרת הסלולר מושך אותי כל כך. ככל שאני חושבת על זה יותר, האותנטיות של הצילום המיידי וכל רעיון הבלוג האישי די מתחברים. אבל, אל תדאגו, אני מעדיפה תמונות יפות, למרות שהפעם לא יכולתי להתאפק.

3022816530_89d10290d9_o 3021969065_df16295b6a_o

3022788514_51d13d5dac_o 3021962495_ddf51ff173_o

ואם כבר התחלתי בדיבורי תכנות וקשקושים דיגיטליים, אז כמו שאתם רואים, כבר כמה פעמים עדכנתי פוסטים עם מראה חיצוני חתיכי ומעוצב יותר. על האפשרות לשלוט טוב יותר בעריכת הפוסטים, אני חייבת להודות ל Windows Live 'Writer, תכנה לכתיבת פוסטים אשר מעניקה יכולת עיצוב משופרת, מקלה על הכתיבה וגם מפבלשת לבד את התוכן לבלוג. אני כותבת בה עכשיו וזה ממש ממש כיף!

אני כבר יום אחרי. יום אחרי פרסום הכתבה על בלוגוספירת האופנה הישראלית המתגבשת בחינמון העל “ישראל היום”, וכלום לא קרה. אפילו כמות הכניסות לבלוג המגיעות מהקשת הכתובת המלאה, כפי שהיא התפרסמה בעיתון, לא גדלה. מעניין מה זה אומר על קהל היעד של העיתון, או כמה הכתבה עשתה חשק לקום מכסא הרכבת, ללכת למשרד, לזכור את עניין הבלוג, לההקליד את ה-URL ואז לצפות בי ומלבושיי האופנתיים. כן, באמת קצת נסחפתי במחשבה שגוגל אנליטיקס, התוכנה האהובה עליי בתבל, תכריז בקווי הגרף הכחלחלים על גידול בכניסות. באמת הייתי תמימה. אבל, לא נורא, יש לי המון קוראים ואפילו שני אנשים שונים שפגשתי אתמול זיהו אותי מהבלוג וזה היה חמוד לי, נילי המקסימה והפוך שמגיב בבלוג שלי:). מפתיע אותי, שסטטיסטיקת הכניסות לבלוג מעניינת אותי כל כך, הרי כשרק התחלתי הבלוג היה רק בשבילי ולא הייתי לחוצה כלל מכמות הכניסות. תחילה ניסיתי אף להימנע מגוגל אנליטיקס, אך לשווא. בסוף זה שבר אותי ונכנעתי. צריך, כניראה, להודות כי למרות כל מה שחשבתי, התהילה ממכרת.

בתמונות: חולצה, קרדיגן וג'ינס מ-ZARA, סיכה של דמות אנימציה רוסית משוק העתיקות בדיזינגוף ושרשרת משוק הכרמל.

תגובות

  1. את אפילו יותר עדינה במציאות מאשר בתמונות. שמחתי על ההכרות הקצרה (מידי, לטעמי:)

    השבמחק
  2. תמונות יפות, וסחטיין על הפרסום בישראל היום! (:

    השבמחק
  3. למרות שכרגע אין לי ממש כניסות לבלוג,
    איך בודקים מאיפה וכמה נכנסים לך לבלוג?

    השבמחק
  4. אני הגעתי דרך הכתבה אמנם באופן עקיף, קראתי באפונה ואז ראיתי את הבלוג שלך

    השבמחק
  5. They came out really nicely. don't look anything like taken with a cell phone.

    thank you for the shoes suggestion. I will just have to venture out more with my colours. I 'm super lazy.. it's always black or brown. :P

    השבמחק
  6. ל זוז, כדי להוסיף סטטיסטיקה לבלוג, צריך להיכנס לגוגל אנליטיקס ויש שם את כל ההסבר איך לעשות את זה. בהצלחה!

    השבמחק
  7. הגעתי דרך הכתבה, שפורסמה גם בILOOK ואפונה ורציתי להגיד לך שיש לך אחלה בלוג, ונתת לי השראה לשופניג שעשיתי היום :)

    השבמחק
  8. לנועה, ממש כיף שלמוע.
    :)

    השבמחק
  9. גם אני נכנסתי דרך הכתבה,ואילו הייתי יודעת שאת מרגישה שלא נכנסים מהכתבה,הייתי מגיבה קודם:P

    השבמחק
  10. כל האלה שאוהבים להצטלם עם הפלאפון
    מתי תבינו שזה מכוער..
    הצילום:
    -אל תצטלמו בפלאפון
    -תצלטמו בזוויות מחמיאות
    תורידו פוטושופ ותתקנו בתמונות:
    -כמות תאורה
    -תוסיפו מסגרת 2 פיקסלים לבנה ומסגרת בחוץ 1 פיקסל שחורה
    -שימו בצד "חותמת" של הבלוג
    -איזון לבן
    -אפשר להוסיף אפקטים,
    חפשי אפקטים בcommunity.livejournal.com/coloring_tutorial
    בהצלחה :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!