דייווחים אופנתיים מסוף השבוע

וזה לא שהיו הרבה, כאילו זה לא שבוע האופנה בניו יורק, בסך הכל, שבוע בחיי, אבל בכל זאת, קצת דייוחים בענייני אופנה לא יזיקו, בעיקר מסוף השבוע האחרון כי הייתי חולה ולא ממש עשיתי משהו טוב יותר ששווה לדבר עליו. בגלל החולי אפילו לא הלכתי לפתיחת התערוכה המהוללת ARTLV08, אבל אני עוד אלך. אתמול ביליתי קצת במר"מ ברחוב הארבעה ואז אכלנו צהריים ב"Biala" מסעדה בריאה וטעימה באותו הרחוב, שכבר קצת התגעגעתי לאכול בה, היות ואני כבר לא עובדת באיזור.

אז הנה כמה דיווחים:
פול מקרטני התלבש מהמם בהופעה המהממת שלו. היה שווה את הכסף והיה מדהים!

בניגוד לחליפה השחורה של פול והחולצה הורודה ההורסת שלו, אני לבשתי את החולצה הצהובה מ"דליתי" ואת השרשרת הצהובה המהממת שתמר קנטה לי במתנה, פשוט כי חשבתי שללבוש צהוב ושחור זה מדליק.


ביום שישי קניתי בשוק בצלאל חולצת פסים בשחור לבן עם שרוולים ארוכים וכפתורים בחזה וכל יום שבת החולני הלכתי איתה והיה פשוט כיף. 15 ש"ח הכי טובים שבזבזתי לאחרונה.
ביום חמישי פגשתי את שריי הבלוגרית ולבשתי את מה שלבשתי לעבודה ושזה לוק ה-70's האהוב עליי לאחורנה. התמונה קצת מגורענת אלב זה כי ככה זה התאורה בסנטר.
נראה לי שזהו. מקווה שהשבוע הבא יהיה כיפי ואפסיק להיות חולה כי זה קצת מיותר לחגים.
שנה טובה ונשיקות!

תגובות

  1. זה קצת משעשע איך התגובה הכי פופולרית מההופעה של מקרטני היא "היה שווה", אני לא חושב שבאמת יש צורך להצדיק את העלות שלה כרטיס. כנראה שלישראלים חשוב קודם כל "לא לצאת פרייארים". העיקר שנהנת לא?

    חוץ מזה תרגישי טוב. (החולצה עם הפסים השחורים דווקא הייתה מוכרת לי מפעם).

    השבמחק
  2. ברור שהעיקר שנהנתי.
    אבל אם לא היה כיף, אז היה חבל על הכסף, כי זה הרבה ואפשר לקנות בזה דברים אחרים שאפשר להנות גם מהם. אני בכל מקרה לא הייתי מצטערת. למרת שמחיר הכרטיס כן גרם לי לחשוב האם כדאי או לא ללכת להופעה.
    החולצה היא חדשה. אולי יש לי עוד חולצה כזאת, לא יודעת, יש לי הרבה....

    השבמחק
  3. ספי -איפה מוצאים בחורים חמודים שמתלבשים מהמם כמו מקרטני בארץ?!?!?! נראה לי את צריכה לעשות בלוג על בגדי גברים מתישהו....
    הכי התלהבתי מהגיטרה האדומה שלו שמרחוק נראה שמלא כפתורים צבעוניים מודבקים עלייה ....!
    הייתי רוצה לדעת מה באמת היו הקשוטים על הגיטרה אם מישהו יודע .....

    השבמחק
  4. לא יודעת... אהבתי את הז'קט מאד אבל החולצה עם הפרחים הרקומים... אמממ קצת מוזר

    אבל חוצמזה היה ממש כייף! מרגש בעיקר

    השבמחק
  5. מהממת אני אישית אוהבת (-:

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!