בת הים הקופצת

היה לי שבוע עמוס והוא אפילו עוד לא נגמר. בעיקר הייתי עסוקה בהתמודדות עם עבודה חדשה. זה לא שהיא קשה. עיקר ההתמודדות זה בהסתגלות למשרד עם פלורסנטים. אני רגילה לשבת מול מחשב במשרד כמעט אפל ונעים לעיניים. כבר כמה שנים אני חוששת שהפלורסנטים יעשו אותי מכוערת. כך הזהיר אותי פעם חכם אחד שמאמין כי עבודה טובה זו עבודה המתבצעת מחוץ למשרד וכמובן כשלא צריכים לבוא אליה כל יום. לצערי, רובנו לא זוכים לעונג שכזה.
אני מספרת על העבודה החדשה רק כי אני מנסה לתרץ למה לא כתבתי כמעט כל השבוע. מה גם, שבזכות הופעתי ב ilook, אתר אופנת הרחוב האהוב עליי, הרשיתי לעצמי להרגיש "בלוג סלב" ולהימנע מלעדכן גם בתמונות. מיותר לציין שאני מתה על עצמי בתמונות האלה ונכנסת כל הזמן לאתר כדי להתענג גם על התגובות.הקטע המצחיק הוא שיש שם שתי תמונות שלי אבל מהתגובות ניראה כי חלק מהגולשים מתייחסים לשתי הדמויות כאל בחורות שונות. יש שם תגובות בסגנון: "אהבתי את השמלה של הימנית, אבל לשמאלית יש יותר סטייל". הלו, שתיהן זו אני!!!!

עכשיו למשהו אחר, בשבוע שעבר נסעתי לבת ים, עיר שיצא לי לבקר בה לראשונה בחיי רק השנה. עד גיל 26 לא מצאתי סיבה לבקר בבת ים וזה לא ממש הפריע לי. השנה, מכל השנים הייתי שם כבר 4 פעמים. בפתיחה הביאנלה לעיצוב עירוני, בשתילת ירקות וצמחי תבלין בפרוייקט של חבר שלנו, כרם, בכל מיני כאלה דברים מגניבים שהיו שם השנה ואפילו בפסטיבל תיאטרון רחוב ביום חמישי האחרון. "היי הלו!!!!!", אני חושבת לעצמי פתאום. מה בדיוק אני מתלהבת מהעיר הפרחית וחסרת הסטייל הזאת. האמת היא שאני ממש לא. סטייל באמת לא מצאתי, אבל האירועים היו כיף.זה מה שמסביר את התמונות המצורפות.




אני לובשת שמלת טריקו מאלנבי, סנדלים מקינג ג'ורג' ותיק ממנגו. הסיכות שבשיער (אם רואים אותן) הן מתנה מחברה שלי ליאת.

תגובות

  1. לחבר שאירגן את פרויקט השתילה קוראים "כרם"? יפה לו.

    השבמחק
  2. תמונות מעולות של בת הים הקופצת - ממש כאילו אני צילמתי אותן. ב- ilook אני יותר אוהב את הבחורה השמאלית :-)
    חיבוק

    השבמחק
  3. הלו הלו אני נולדתי בבת ים
    למה פתח תקוה יותר טוב?

    השבמחק
  4. מה הקשר בת ים פתח תיקווה.
    הבלוג הוא עליי. אתה אמור להסתכל על התמונות ולהגיד שאני יפה. זה הכל!

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!