כמה שהתגעגעתי לבלוג שלי



כבר יותר משבוע עבר מאז שחזרתי מהחופש המהמם שלי ולא היה לי טיפת זמן להקדיש כדי לכתוב כמה היה לי כיף. וזה לא שאני מרגישה שאני מאכזבת את קהל הקוראים שלי, כי הוא בטח מזערי, אם בכלל יש כזה. היום מתחיל עוד שבוע בעבודה וזה לא כיף. ניתן לסכם את זה במשפט אחד ויחיד שזה לא כיף. אבל אין לי כבר זכות להימנע מעדכון הבלוג כי הוא בטח כבר צהוב מדי מרוב עלבון.

קשה לי להאמין שאני יכולה להתפנות מהעבודה להרבה זמן כדי לספר הכל וליצר רשומה שתגרום לי להסתכל בה שוב ושוב כדי להיזכר. אז מה שנשאר זה רק כמה תמונותו האמת היא שיש מיליון וכל המסכנים שרשומים לפייסבוק יוכלו לראות יותר - זה ציטוט של מישהו צהוב.

זה rock werchter והופעה מיוחדת מאוד של sigur ros

בהופעה הראשונה שראינו, JZ

beck האחד והיחיד וניראה גראנג'י כמו קורט קוביין, שנות ה- 90 כאן.

ברכבת לאמסטרדם

ואנדל פארק עם קריסה ופטל, קריסה זו העכברושית צעצוע שקניתי לאמא במתנה

עושה שופינג באמסטרדם, בתוך תא מדידה


דם ופטל באמסטרדם

מסיירת בפרוייקט לדיור בר השגה, מקום מדהים אמסטרדם הזאת

אז זה לבנתיים, רק טעימה לבלוג הצהוב שלי ובעיקר כדי להרגיש טוב שאני כאן והבלוג שלי חי.



תגובות

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!