יום חמישי, מחר שישי כיף חיים!


אז ככה, היום הזה ממש לא עושה לי חשק לעבוד, אלא לנוח ולכן התלבשתי לעבודה בהתאם.

ואני מפרסמת את התיעוד היומי הראשון שלי של מה שלבשתי ממש היום. אני מקווה שזה יראה לכם חמוד כי זה היה רעיון ל שניה ובבוקר קמתי בתחושה שאין לי מושג מה ללבוש והחלטתי באופן פתאומי ללכת על הלוק הזה.

המראה הזה לא ממש מתאים לעבודה, אבל זה בסדר, גם ככה רגילים פה שאני מתלבשת בסקאלה בין יפה למוזר, אף אחד לא מתלונן על החצאית הקצרה. אפילו מיכל מהמדיה אמרה לי במעלית שזה יפה וזה חשוב כי מיכל מהממת ומתלבשת מצוין, דעתה שווה לי הרבה.

את החצאית המהממת הזאת אמא שלי תפרה לי, לא לקנא, חבל על המאמץ רק לי יש כזאת וזה בדוק!!!

את התמונה המהממת ביופיה צילם גיא חיים האסטרטג, כל הכבוד לו.

היום אני לא מאופרת כי פשוט לא היה לי זמן.

מה גם שמאחורי מה שלבשתי יש סוג של הגיון.
אומנם היום זה ערב כדורגל והכל וזה הכי כיף כי הרוסים משחקים, אבל בשמונה יש בגלריה ליד מרסנד פתיחה של יוחאי מטוס ואני רוצה ללכת. אני מתה על הלוק הזה ואפילו ב chictopia.com כתבתי שזה מתאים לפתיחות אמנותיות. כי כל פעם שאני רואה את כל ה"תל אביביות המגניבות" לובשות סמרטוטים משומשים אני קצת מקנאה שאני ניראת נקיה מדי, אז החצאית שלי מנסה להתקרב למראה המשומש שלהם. אולי הפעם יצליח לי ולא אראה שונה... :))))

תגובות